Sign In Home Add Me Subs CLAF Log Out Pink Love

愛到腦海裡有一萬個你快爆掉>3<超愛吳吉尊

 

fAh*ReNhEit

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我們的...f7!
2008-02-14
受夠~
2008-02-02
2008-01-03
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


TAG

TAG BY 寶>3<

點名RULES:"
1. 傳給10個人
2.照心既諗法打
3.被TAG 既都要做~

TAG""(排名不分先後,諗到邊個就打)

1.malu*
2.王兄*
3.katherine*
4.寶**
5.區君>3<
6.kim*
7.琳姑姐*
8.ca*
9.提子*
10.REX*

問題=="
#1.
你覺得(malu)如何?
~不能失去的好朋友.(原來識左5年啦,,真係光陰似箭)
~成日都係一時好開心,一時好DOWN咁...(次次你聽電話果陣把聲若然無咩聲氣既話都會搞到我無心機同你講野..因為你每次咁樣都ONLY會應我"係咩", "哦",,等"FU顯"回應,,令本人十分無癮!)
~就我
~日日係咁升水位....成日都想浸死人!>..<
~好似咁耐以黎都無鬧過我...得我鬧你(唔好意思-..-)

#2
你覺得(王兄)如何?
~好錫我
~會聽我講心事
~成日陪我
~好好好人

#3.
你覺得(katherine)如何?
~不可再失既知心好友~
~好關心人
~對任何人都好好,,except d hateful people
~小豬忠實粉絲xDD
~好學
~其實睇得出好孝順架=]

#4.
你覺得(寶)如何?
~9年的好好朋友,都係不能失去的!!!
~雖然成日同我打對台不過好愛社(但係我比較愛社!xPP)
~睇到你就諗起你個MS LEE.......
~有點傻-口-

#5
你覺得(區君>3<)如何?
~我呢世一定唔可以無左你!(就黎當左你係我老公啦xDD)
~你係我最好最好既好好好朋友
~唔講野你都會知我諗咩,,默契好到無野講!
~你永遠都會好似呀媽咁安慰我
~十分清楚我係一個咩人

#6
你覺得(KIM*)如何?
~好人
~你既世界好多GAG,,不過有D都幾爛-.-"
~好MAN!xDD
~你是我的好波友!哈哈

#7
你覺得(琳姑姐)如何?
~同班2年,,而家竟然要我地分開....(我捨不得你,,YE....)
~高人,,
~都係我的好波友
~GAGGAGGAG....

#8
你覺得(ca*)如何?
~成日都同你"準備接吻"...-口-""
~好好人
~GAGGAGGAG.....ALSO....
~STEPHY同MANDY的超忠實粉絲!

#9
你覺得(提子*)如何?
~同我一樣好愛社=]
~思想成熟
~十分老實+坦白!
~又是一個搞GAG人...
~其實幾熱愛排波的

#10
你覺得(REX)如何?
~十分老織..xDD
~很著重學妹同學弟的各方面!
~我有一個疑問其實你係唔係有抑鬱症...唔係做咩成日都咁DOWN咁既-.-"""
~其實係一個好學長啦~

好...終於完成啦~
其實我TAG果D有D可以唔做我個TAG架...
不過不能倖免既有:::
#1.malu*
#2.王兄!
#3.katherine*
#6.kim*
#7.琳姑姐*
#8.ca*
#9.提子!

好啦,,以上人物係一定要做架~
特別係#1,#2 and #3 架!xDDD記得啦~

 

刊登時間:2007-09-02 12:38 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


SASA*>3< 疑惑

恭喜SASA*, 賀喜SASA*!

榮獲香港金紫荊獎

最佳女主角

最受歡迎女主角

SASA要加油努力拍多D好戲呀!!

支持妳!!!>3<

嬌都要加油呀!!~

TWINS!

刊登時間:2007-09-01 10:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 20 日  星期一   陰天


2007-08-20

.......................

 

刊登時間:2007-08-20 11:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 13 日  星期一   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間:2007-08-13 10:56 PM
2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


2007-08-09

7/8

去malu 屋企 wif 小學同學們!

一早起身,,今次唔係我遲架,,係吳錦熙先生遲呀!!

不過wan仔排長龍,,唯有上84M出去...慢到嘔...>.<

結果最後都係遲左///...\\\

見到個好似唔識既人,,以為係李榮達D FD...

去到諗左好耐,,好似未齊人...

上MTR , 先醒起朱永源好似唔0係度,,之後就問佢地啦,,

點知原來果個好似唔係幾識既人就係朱永源...-.-"""

出到SKW MET 黃SIR AND OCEAN

MC 記早餐~

入SO..

去到MET malu, 見到 盧sir 坐左0係度睇報紙..-.-

去到佢屋企,,

佢隻cat 走難入左梳化後面...

佢地打機,我呆

PSP 太鼓

接區君 WIF malu , christina....

返去...

上樓上,,好正既私人空間....

部電腦真係好快...

食飯

我忍你!

之後返去,,

佢地出去踢波,,

我,區君, christina留左0係樓上

原來勁舞唔係我廢係我部電腦廢...

佢地返~

送區君出去~

christina, 朱永源 and ocean 出去買野飲

賽車wif malu...

不過最後變左玩碰碰車 Xpp

上返樓上,,

之後成班傾計,malu and 池 heat pro

vincent 問christina :你鐘唔鐘意ocean?

christina 答: 我從來無否認都無認過

我明明psp緊,但係忽然講句::唔否認都無認咁咪即係默認..

vincent 同 恆 話呢句係我講過咁多句之中講得最好既 一句...

之後無啦啦vincent將個話題扯左落我度...

佢問我: 咁你鐘唔鐘意malu?

我答佢::我頭先講果句默認唔適用於我!

無啦啦明明打緊機既而又無聽我地講野既malu先生忽然問我:你唔係鐘意湯東既咩?你地成日都打情罵悄咁....

之後我係完完全全激死左!!!!!>.<

攤左0係張床度聽歌wif vincent,

好好聽既可以不可以

之後走lu

返屋企wif 恆and vincent~

------------------------------------

ps1. vincent 自從區君走左之後成個落晒形呢~xDD

ps2. 我係absolutely唔係鐘意湯瑋東架!!我真係唔明點解你會咁講lor...T^T

------------------------------------------------------

8/8

一早起身同呀婆落SKW.

食早餐再陪婆婆睇跌打,

好寸既跌打師傅...

送婆婆返屋企

落JUSCO

再過APITA

食晏

返補習

俾人"拋棄"

好眼訓

爸爸車我返屋企

食飯

沖涼

上網

訓覺

又一日...

刊登時間:2007-08-09 02:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]