軒._.
點解你吾答我BB係咪你既GF?!
點解?!_!
我好想知.
唉呀,, 要等到星期6先有得同你傾計.3.
唉, 冇計啦._.
我琴日聽到你話愈黎愈中意我` 哈*v* 我好開心 (戈時我扮聽吾到XD,, 你知啦我好怕羞同你講野架MA;] !_!
不過我真係想問清楚O_O; ;
你中意我姐係點._.? 中意係咩黎架我想問?_?
哈`你一定又(-0-)左.
不過我真係想問下._.希望你會O係CM戈到答我啦-v-
唉 TT0TT
要等到星期6先可以同你傾計TT0TT
我會掛住你架啦XD你刀係v3v`
P.S. 吾該軒你吾好0NLY打"CM"兩個LETTER囧rz`
瑜|3 L0VE Y0U F0R3V3R-33-
|