哈哈XD
軒你把V0!CE . . . .好好聽XD ( 真架-33-點敢呃你呀?! )
我好開心你中意我-v-
我刀好中意你的; ]
你一定知; ]
我知WHY你要5點20MINS 打黎-vv-
唉._.金日吾得`
甘聽日啦-vv-
P.S. 軒` 快D 0N好W0R XD