好快就要番学啦.3.`
有啲吾想番-v-`
個電腦吾知做乜-_________________-"
好像有啲問題0.0`
如果係就,死得0.0`
吾好牙0_0 天主幫幫手v0v`
$^^&**(()^%%$$#$$@$^%^&*#%$@#
唉-_______________________-"
本身就好想番学既ovo`
吾見哂D仲會想番咩囧rz`
唉呀/_________\"
天主吾該幫幫手好-0-"
嗚嗚/.\
吾打住0v0
問問功課先._.v
掰掰 (._.)/