rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 9 月 26 日  星期三 晴天
   2007-09-26

預祝婷mama hapi b day!!`
真係要hapi架!!

補打打打打打*
雖然無人睇""


*其1,,day d**
練跑""
好多汗牙=3=
早知我又去沖涼啦;;
謝didi陪我跑=w=


art-2
係度同敏上色,,
係咁破壞佢幅野tim,,
唔好2c牙T^T
只怪我既art唔得""


eng-2
dict""
97=w=water幫我改既,,
聽唔到君君叫我手下留情,,
結果幫佢改到得42""
下次早d同我講ma=3=


rs-1
覺得好悶lo,,
雖然有d野幾好笑""


lunch""
討厭牙,,
無得打社排,,
唔通連個天都唔想我打?!
咁樣不如比我病仲好啦=3=


is-2
鍾sir唔知去佐邊,,
係度畫佐1堂野,,
跟住ms lee黎佐代課,,
上math lo要-0-""


chin-1
dict=3=
55分,,
唔會計錯瓜瓜瓜?!
45分既話就喊比你睇=3=


*其2,,day e""
ls-1
無帶野tim=3=
要抄野""


is-1
悶到我差d訓lo,,
勁眼訓牙=3=


math-1
溫佐d dt,,
前面+隔離+後面都狂溫lo=3=


dt-2
又話要問書既-0-""
算,,唔問仲好=w=
畫圖,,好中2牙>3<


lunch""
等我仲食得咁快=3=
連腸粉d醬都流哂出黎,,
結果男初無得打=3=
3社都唔夠人,,
蕉社咁就羸佐=3=
唔明點解kfc會拎人條褲lo""
7頭*你好野= =


chin-2
暴力對待自己2隻手指""
要謄文+抄野=3=低b的""


eng-1
又無帶野lo=3=
抄野,,
即場抄!!!`


落佐去打ball,,
打打下陳子媛番屋企,,
再打牙打牙,,
得番我1丁女仔=3=
算算算,,
跟大隊番屋企""


9點幾出佐黎,,
好低b咁樣行牙行牙,,
跟住同番茄去搵water""
跟住又去佐烏溪沙個邊,,
結果去佐
海皮度玩,,
琴+姚雞+佩姿係度吹水,,
kk+陳記+7頭*+番茄係度玩火,,
我+water係度聽歌=3=
好白癡咁唱埋出黎,,
係咁認錯人lo=3=
超低b牙!`


12點幾走哂,,
3個白癡仔同我行番去頌安,,
唔該哂!`
番到去仲做佐dd功課,,
好乖牙我,,lol""
第1次中秋咁夜先番lo,,
不過1點幾都唔係好夜姐=3=


*其3,,
10點半去新港城,,
岩岩好到,,無遲到=w=
等埋2寶,,
wif婷+君君+冼敏+cindy+3寶去新城市,,
行佐陣去佐m記食,,
係咁食食食,,
貪食既24味!`
跟住去佐影貼貼相,,
影影下去佐買鞋,,
sorry牙婷,,
唔好唔hapi咁既樣啦,,
be hapi呢!`
sorry牙,,10萬個對不起,,
唔好咁既樣啦,,
雖然今日唔係生日,,
但係都唔好咁啦,,
抱歉哦!`


去佐買咸魚=3=
魚魚快d買埋冼敏+24味牙!>3<
咸魚有好多屎屎,,
想嘔tim=3=
終於買到對鞋啦,,
最平個對黎=3=
300幾""


10萬個其待牙,,
聽日有得吹女高,,
雖然係旁証,,
宜家好驚tim=3=
亂亂亂!!>3<
呼呼呼,,
冷靜d,,
24味你1定做到個好既旁証既!`
((搞到好似好大件事咁tim= =


討厭牙= =
係咁問我係咪24味= =
最衰都係牙邊個啦""
kfc講個句搞到我想移動佢= =
""差唔多成個f.3都識你""
屎屎屎fcuk fcuk fcuk丁頁丁頁丁頁!!!!!!!!!!!!
呼呼呼,,
24味要冷靜d""

pssssss!相簿有今日同之前d相相,,
頭個2個file就係""
放dddddd落黎先""





END′AT::2007-09-26 06:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]