| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 9 月 20 日 星期四 |
 | |
| 2007-09-20 |
day b""
番學見到矮矮既峰dede+男班長,,
嚇死峰dede lu""lol
eng-2
listening,,
悶死了= =
眼訓+眼訓再+眼訓""
chin-1
發緊夢lo,,
唔記得做佐d咩""
math-2
ms lee要李雲珍坐前d,,
佢同m記調位,,
點解唔調water過黎wo T^T
lunch-*
wellcome!`
叫佐water1齊食,,
食得勁低b lo我,,
成個細路咁= =
流""口=3=
ls-2
肥仔講得好岩,,
上呢科可以學到林sir既歷史!`
ass-*
唱歌歌=w=
跟住就係度呆坐啦,,keke=]
hihihihihi,,哈哈=]
嚇親人tim,,wakaka""
上去玩玩玩,,
勁好人咁幫佢地去買野lo陪人""
跟住飛佐去練ball,,
文思教我開上手,,keke=]
開心呢!`
開到幾球,,不過好多都出界,,
never mind!`
繼續練上手=w=
做旁証,,keke=]
好似係女高望社vs愛社,,
好驚會睇錯d界lo=3=
wif燕妮+劉wing wing留屋企=w=
劉wing wing太高啦=3=
有d自卑T^T
愛社社排+油=w=
嬴佐信社就得架啦,,
但係信社d人好勁=3=
|
END′AT::2007-09-20 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 197 | »
|