DAY A""
is*2
做實驗,,
係咁燒燒燒,,
親愛既朱古力真可憐,
要比我地燒T^T
recess*
係度同肥豬嘈,,
講佐句死肥豬,,
跟住先知鍾sir係後面,,
勁驚lo=3=
跟住佢笑住咁走佐""
嚇死人= =
math*2
眼訓=3=
ms係咁講佢d野,,
keke=]好有興趣,,
鍾sir係門口經過,,
ms lee同佢say hi,,
kaka=]
ls*
哈哈哈=]
笑死,,
lunch聽番珍珍講,,
更+好笑,,lol""
lunch*
食食食食食=3=
食得小佐咁""
music*
勁想訓,,
悶死了=3=
eng*2
去mmlc傾計,,
做個咩spell個唔知咩=3=
諗住留低做壁報,,
班99牙,,
機車的,,
係要整我d野,,
想整喊我姐,,
出聲咪喊比你睇lo,,
ok?!
練跑*
好似快佐咁,,
同藍藍1齊跑會跑得快d架!`
不過好大壓力=3=
練完wif3寶去佐7仔,,
討厭d豆豆=3=
wif小秋秋1齊番屋企,,
王學文係到問小秋秋""藍藍番佐屋企未,,
嘔死了!!!!
去佐新港城睇鐵打=3=
跟住去買袋,,
我阿婆唔比我用公雞牌個袋=3=
買野食,,wakaka=]
終於有野好食啦屋企!`
|