偷左個結他黎彈
彈到DO RE ME,,,,,,XD
自學欸`哈哈`我太勁拉XDDD(自HIGH中
-
牙哥帶左班友(?)上黎
彈結他`超嘈! ! ! ! (翻桌
岩岩先走`煩死了-____-
努力做功課中^ ____ ^ v
依家先做得英文同中文既默書改......(閱讀全文)
牙哥拎左個結他了`彈左個生日歌比我聽XD
我只系彈左冇耐比佢拎番/__\
其實幾易彈牙結他^ ___ ^`
搞到我都想要個添-)
我媽媽買左個書櫃`
都吾我想要既顏色黎既`切._.
算`用得就用:>
劉*琳`我羨慕你/___\
點解你可以去台灣......(閱讀全文)