好撚悶囉金日-_-
午息冇落去.因為我冇錢=)
之後科學堂訓覺xD.
人文統測我烏全班最高分.YO~ .xD
科學個統測超多吾識-_-
如果吾合格就太好了a_a
-
隻手錶快d黎拉.希望吾好寄失拉T_T
金日超悶囉上堂-_-
音樂堂考唱歌.我冇出xD.下星期先出=)
放學培小牙媽黎接佢.私家車囉-.-
之後培小話比我知.佢媽咪想多層樓.超有錢囉咩事-_-
培小媽咪仲送左盒糖比我.LKY同LKL
我都想屋企系咁有錢就好拉T3T
聽日出街.so good
去青衣入數之後星期一有錶收a_a.再去葵方買東西=)
希望Run Devil Run吾好過150蚊拉. 有錢餘可以買多張CDxD
 ......(閱讀全文)