煩...TT
-
琴日問左老豆拎680蚊
金日又問左媽咪拎200
我仲諗緊去吾去海洋公園好TT
有入場費`就冇得入八達通`咁點去TAT
如果吾去就可以吾洗問老豆拎埋餘低既錢
但系吾去`又點同佢地講好-_-
唉...仲差323蚊牙TT`點算好牙QAQ
唉一古~~~誰能幫我牙TTTTTT
幾百年沒打了xD"
好凍耶!!
好想訓耐D囉`成日比牙哥吵醒`搞錯-.-
電腦費牙`9百幾蚊牙!!
嘟我牙哥`電腦買點又點姐`平d咩`食蕉拉!`未都系咁_貴!
琴日你放左個P又留番d錢`有錢就亂洗
你話吾玩一個月電腦冇所謂`我好介意囉`正一0n8+1-_-
眼又開始......(閱讀全文)