神早流流乜料牙-__-!
-
琴日夜晚訓就12點半`醒就3點幾
之後坐系個床到`一邊睇片一邊等`
等到7點幾`再訓過`到9點幾再醒:">
之後打算開機`原來部機一直開著-_-`真是的...
姐系諗住金日叫我系到做功課`吾好玩電腦`要提早山機囉喎-,-?!
討厭拉-/-
聽日番學拉T_T
功課仲未做晒`冇心機做v_v
打算欠交數學同科學-3-
s0要留2日堂`魚/3\
依家好努力地做緊數學
中文番學校`問人抄`都吾知有冇人會肯比v_v
金日叫牙哥幫我做中文a_a`不過都冇可能既事-,-!
T-ara個首I Go Crazy Because of You依一刻好岩我xD
我因功課而瘋狂~~~~~~(W)
我愛龍爺♥`我愛龍爺的rap♥
 ......(閱讀全文)