|
|
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
| 第1日 |
分類: 未分類 |
今日第1日正式上堂,由於我琴日Ors.,番課室後冇得揀位,所以得番1個最前排角位 -.-
好無奈又自願咁做左數學科長 -_-v
yesh,冷衫同手錶經歷長時間既煎熬,終於回歸主人 -v-
|
| 發表時間:2010-09-02 02:17 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 42 | »
|