小傑的日誌
rickykit1992
暱稱: 心淡傑少
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
軟硬令我~~改變了
我永遠支持『妳』 唱歌...
好好聽~~~~
好歌推介"" 十年了...
愛是什麼???
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 1062
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


今日終於考完試了>< 分類: 未分類

考完啦 好開心 掂曬

係數學同pa麻麻地-.-

跟住去左玩魔獸

大戰走場死柒勇 勁冇品囉d人

之後突然見到麥兜火箭咁快走左去.....

後尾先知條女急call 怕俾人知佢去左打機....

去左西九食"吉你媽"

跟住潮庭睇女睇到流曬口水-.-

之後又去左美孚打保齡

見到死竣同月亮同埋一大晚唔知邊度黎既

仲要同一間學校既人囉

後尾見到麥兜同條女 係度曬命 勁好太陽囉

之後on居居打完去左傻豪屋企....

跟住冇野做落左樓之後又撞返麥兜

真係日頭唔好講人-.-

後尾都冇野啦返左屋企

諗住入相 點知禁錯野冇曬....唉~

之後好難得見到傻美><

好開心至係...點知...唉!!

唔想講了~~



2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


有壓力 未解決 點算好 開心 分類: 未分類

好大壓力 聽日考會計 點算 平時識曬 一放完聖誕就唔記得曬....點搞呀!!!

 希望聽日順利過關 多謝有睇我blog既人 ^^""

日日頭傻美on等到頸都長埋 =.- 有冇得醫??

唉.....默默地守候著 希望有一日佢會感覺到 呵呵!!

愛上左魔獸 日日放學都去打 痴左線咁

好好考埋個試去\/ 放到癲 呵呵!!



2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


去左白痴戀人~~ 愉快 分類: 未分類

今日無啦啦考中文作文早走

跟住又無啦啦去左m記買野食

跟住又無啦啦等個飽等左好耐

跟住又無啦啦去左黃金打機

跟住又無啦啦黃金又冇位

跟住又無啦啦去左高登打貴價機

跟住又無啦啦玩信長

跟住又無啦啦1打3係度sm長毛

跟住又無啦啦秒殺長毛

跟住又無啦啦俾左10蚊埋單走人

跟住又無啦啦返左學校考oral

跟住又無啦啦講到口啞啞

跟住又無啦啦白等左成個鐘

跟住又無啦啦借左輝輝部psp玩

跟住又無啦啦見到高佬佢地坐曬係度

跟住又無啦啦想叫洪良幫我入返隻黎玩

跟住又無啦啦去左7仔

跟住又無啦啦呀b又請我飲野

跟住又無啦啦上左嫁6d巴士

跟住又無啦啦聽到車上面個傻佬係隻發出怪聲

跟住又無啦啦有3個同我差唔多年紀既人上車

跟住又無啦啦係度笑鳩個呀叔

跟住又無啦啦係落車果時扮返個呀叔果d聲

跟住又無啦啦上返去睇果3個人

跟住又無啦啦笑到收唔到聲

跟住我又無啦啦邆左車行返去

跟住又無啦啦返到屋企見到我呀爸

跟住又無啦啦佢又係度影部車

跟住又無啦啦同我呀媽食飯

跟住又無啦啦食埋甜品

跟住又無啦啦上左hp

跟住又無啦啦見到小kenken

跟住又無啦啦入左白痴戀人

跟住又無啦啦打左場街場

跟住又無啦啦同ip傾左好耐計

跟住又無啦啦係度打blog

跟住又無啦啦唔記得溫書

跟住又無啦啦走左去沖涼

跟住又無啦啦上左床訓緊去了

跟住就無啦啦咁過左一日了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



結心目中最愛的傻美~~ 分類: 未分類

儀儀><

我知我講黎都白費心機....因為你都睇唔到-.-

唉 又唔上黎睇下wor..... 真係呀!!

唔好再介手了 好傻.....

你咁會令我心痛嫁-0-"" 講笑姐xd

快d睇e生 一陣惡化就慘慘lu

希望你早日好返 學界出到賽啦

記得囉個杯返黎俾我睇 呵呵!!  @0@""



2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


對唔住~~拍擋 無奈 分類: 未分類

前日做左件好錯既事....就係鬧左華仔同埋恆恆 可能因為心情唔好 屌得過份左

搞到全世界走曬 有點孤獨 唔知點解 可能e排火氣猛啦

一個二個離我而去....唉 得番幾個朋友....可算係真正朋友

其他都~.~ 唔想講了

雖然你地都走曬....但係我真係忘記唔到我地既友情

真係好對唔住~恆    > 華仔 我鬧你係只想發洩

你做左我既人肉沙包 so sorry 我知你地都唔會睇到

唔會再聽我講野 但係 我真係好對唔住你地>"<

 

今日考試ok得 合格既我諗 最怕pa同數學 平時最勁 家下變左個白痴

點算呀!!!!!! 溫習吧啦 傻美 可能你唔愛我

但係做唔同情侶 朋友都冇所謂

有你係度陪我 我冇咁悶 唔會亂諗野~,~

e排情緒唔好 唔好激我 我自己都control唔到

各位對唔住呀 !! 如我知錯 可否乃諗最初 最苦都快樂過 要告別情罰我 怎可........