前日做左件好錯既事....就係鬧左華仔同埋恆恆 可能因為心情唔好 屌得過份左
搞到全世界走曬 有點孤獨 唔知點解 可能e排火氣猛啦
一個二個離我而去....唉 得番幾個朋友....可算係真正朋友
其他都~.~ 唔想講了
雖然你地都走曬....但係我真係忘記唔到我地既友情
真係好對唔住~恆 > 華仔 我鬧你係只想發洩
你做左我既人肉沙包 so sorry 我知你地都唔會睇到
唔會再聽我講野 但係 我真係好對唔住你地>"<
今日考試ok得 合格既我諗 最怕pa同數學 平時最勁 家下變左個白痴
點算呀!!!!!! 溫習吧啦 傻美 可能你唔愛我
但係做唔同情侶 朋友都冇所謂
有你係度陪我 我冇咁悶 唔會亂諗野~,~
e排情緒唔好 唔好激我 我自己都control唔到
各位對唔住呀 !! 如我知錯 可否乃諗最初 最苦都快樂過 要告別情罰我 怎可........ |