都唔會有人睇我blog 不過我都好想記得d野....
今日係學校覺得好唔開心 個個都唔幫我...仲放我上台 不過都唔係大問題 我幫朝庭 跟住俾個傻仔串 我都廢事理佢 記起上英文堂果時 我咩字都唔識 大b講既我完全聽唔明 好想死呀....唉 大飛同佢一唱一和咁....唉 好失敗 覺得自己好廢 身為prefect但又冇盡到責 真係做野果時又唔掂 想搵個洞自己 自閉算 後尾我搞掂左d數同pa就上次天台吹風 睇住d人打波 又覺得有d心酸 點解我會搞成咁 後尾大b send左sms俾我 say sor不過我都冇嬲佢... 只係嬲自己點解會咁...後尾都冇咩野 去左art room 做埋個project 仲同大b食飯
跟住我老豆一個電話搞到我心灰意冷 我呀媽又話極唔聽...屌完鬧過都可以咁 一日推一日 不斷逃避 成日覺得我大個 可以獨立 其實跟本我都冇變過 只係表面變得堅強 其實個心好脆弱 不過都唔會有人知...我表面好貪玩成日笑 只不過唔想成日記住d唔開心野 但每次我一番到黎對住個冷清清既家 對住個沒有感覺既媽媽 心入面既苦楚就湧曬出黎 e d野都唔會有人知 我都唔會講 我只好靠文字適放出黎 不過亦都冇人知道冇人會明白... 所以只好一個人 唔會有朋友打黎受我傾下計 只有老豆老母打黎屌曬鬼...最後只係得番一個弱質小女子陪住我...唉...跟本沒有幫到我 都唔知點算 也沒有希望 只好見步行步 我可能會當番值 做番好自己本份 出少句聲 唔想再野事上身了 唉...因為世界沒有了我也可以同樣公轉 但世界沒有了我就不能更添光彩 可能我太過自大 不過我因此而不會放棄自己囉...
|