小傑的日誌
rickykit1992
暱稱: 心淡傑少
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
軟硬令我~~改變了
我永遠支持『妳』 唱歌...
好好聽~~~~
好歌推介"" 十年了...
愛是什麼???
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 10
今日人氣: 1
累積人氣: 1066
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


眼緣 無奈 分類: 未分類
和你一起 捱苦都是美
 我沒預期 越錯越靠緊你
 和你相擁 明知即將會更失控
 亦忘掉了一臉愁容
 沒懇崖勒馬任由多少傷痛
 我知道 如果我邂逅別人
 立了心 可以忍 我未會放任
 寧願自我犧牲*

#知道完全和你合眼緣
 無悔火燄太短 不可照甚遠
 明知都不敢愛 不如沒說穿

 只要完全和你合眼緣
 誰要生命每天不變似畫圓圈
 你我能移近一吋 誰管多一秒怎算#

REPEAT*#

愛著你 也許\會有時限
流淚\看 仍然如此燦爛
任時間 決定能否衝過最後那關

REPEAT#

和你一起 明知不合理
快樂日期 如延長下去 問誰想收尾

 



2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


最失落的一天 唉!! 感動 分類: 未分類

都唔會有人睇我blog 不過我都好想記得d野....

今日係學校覺得好唔開心 個個都唔幫我...仲放我上台 不過都唔係大問題 我幫朝庭 跟住俾個傻仔串 我都廢事理佢 記起上英文堂果時 我咩字都唔識 大b講既我完全聽唔明 好想死呀....唉 大飛同佢一唱一和咁....唉 好失敗 覺得自己好廢 身為prefect但又冇盡到責 真係做野果時又唔掂 想搵個洞自己 自閉算 後尾我搞掂左d數同pa就上次天台吹風 睇住d人打波 又覺得有d心酸 點解我會搞成咁 後尾大b send左sms俾我 say sor不過我都冇嬲佢... 只係嬲自己點解會咁...後尾都冇咩野 去左art room 做埋個project 仲同大b食飯 

跟住我老豆一個電話搞到我心灰意冷 我呀媽又話極唔聽...屌完鬧過都可以咁 一日推一日 不斷逃避 成日覺得我大個 可以獨立 其實跟本我都冇變過 只係表面變得堅強 其實個心好脆弱 不過都唔會有人知...我表面好貪玩成日笑 只不過唔想成日記住d唔開心野 但每次我一番到黎對住個冷清清既家 對住個沒有感覺既媽媽 心入面既苦楚就湧曬出黎 e d野都唔會有人知 我都唔會講 我只好靠文字適放出黎 不過亦都冇人知道冇人會明白... 所以只好一個人 唔會有朋友打黎受我傾下計 只有老豆老母打黎屌曬鬼...最後只係得番一個弱質小女子陪住我...唉...跟本沒有幫到我 都唔知點算 也沒有希望 只好見步行步 我可能會當番值 做番好自己本份 出少句聲 唔想再野事上身了 唉...因為世界沒有了我也可以同樣公轉 但世界沒有了我就不能更添光彩 可能我太過自大 不過我因此而不會放棄自己囉...

 

 



2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


小肥 寵物 分類: 未分類

寵物---小肥

小肥 - 寵物

作曲:Walter Wong
填詞:方杰
編曲:Walter Wong/陳西敏
監製:Walter Wong/陳西敏

夜了要是妳寒冷  新的攬枕攬不慣
仍不想見我        共相差距離無關
就背向我不用麻煩 是妳早拋低一千多晚
叫我忍痛放棄     實太困難

被妳抱住那時間     真的擔心有今晚
明知生厭以後        火花會沖淡
沒法與妳細說夢幻 只有靜靜遙望天慨嘆
最愛偷看妳發夢     除去妳孤單

*淪為行過寵物        貓狗了解我的悽慘
  失寵後不往後退     妳挑選了誰跟妳一起玩
  前來迎接災難        慾望無限福氣有限
  曾陪伴妳闖過人生險關
  於畢業禮共妳興奮合照        不過也始終不夠時間*

是妳已另有伴侶     不想天真對不對
和他溫暖午睡        躲於被窩裡
害怕變了妳倆負累
不夠地位    無奈早撤退
我最好永遠困在     垃圾廢紙堆

Repeat *

凝望已遺忘的一雙眼       可掛念從前渡過
最寒冬季     我倆同席晚餐

淪為行過寵物        貓狗了解我的淒慘
失寵後不往吠叫     妳都可以和他到處浪漫
前來迎接災難        慾望無限福氣有限
男孩令妳掙扎在不安間
天高地闊受過苦洩盡氣      得我陪伴妳不見不散


2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


輸左!!!!!!! 感動 分類: 未分類

個個都唔開心 因為場波輸左 好可惜.....得個第2 但係都好直得讚揚 我睇完場波覺得自己又廢左.....冇資格去幫手.....不過時間一過冇回頭.....~.~ 方希倫好大壓力.....係咁自己犯錯 不過都冇得怪佢既~~~~~希望(遙恆)哥哥唔好咁嬲.....最後為本校運動員鼓掌 佢地成功係佢地既努力...... 而我是一個失敗者--不過我會打好我既保0球 !!!! 做番個有用小小既廢人.....damn!! 



2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


mm冇咩主題 愉快 分類: 未分類

今日冇咩野做 同呀b留左係美術室做野 on居居就上左網打blog囉~.~ 部相機壞鬼左~

但係又未買到電話..... 今日食飯後係咁合唱團~.~唔洗上堂 唔錯唔錯----

 

唉 家下唔想打機了 好悶/.\ 想放棄!! 玩紅條又要俾人屌 唉唉!!

得閒打俾我啦!! msn有我電話嫁啦....唉 咁耐都遇唔到一個喜歡既女仔 全部都係假既

.....永沒有一句真