小傑的日誌
rickykit1992
暱稱: 心淡傑少
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
軟硬令我~~改變了
我永遠支持『妳』 唱歌...
好好聽~~~~
好歌推介"" 十年了...
愛是什麼???
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 1061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 1 日  星期二   雨天


落雨呀又~ 分類: 未分類

今日落雨 出門都晚左

呵~~去左飛小巴

打mhp2G 好玩~~

跟住訓左成朝...頭3堂訓曬

咩都學唔到...好失敗~~

之後小息又打機>< xd

本身上pe堂 仆街~~~

落雨...呀sir張堂俾埋miss yip

搞到3堂pa=.-"" 想死囉

好在佢用電腦教 冇咁悶jack

跟住去左食飯囉 食m記=.-"

高佬係員工 有得平 一個set15蚊

=.-"不過冇錢找....wth

跟住又打機 不過打咩都輸

之後上音樂堂

俾呀miss迫我地睇埋d關於莫札特既a片

=.-"呀莫生係咁咀人個波

之後上地理都好快過

冇訓教~~""

後尾返到課室又係咁打機

打到5點鐘先識拎人d功課黎抄

覺得自己好廢囉突然

抄完俾左陳sir之後返課室

班友都鋤完dee散場lu

後尾我同大b去左食飯~~

買左童話少少野....

返到屋企打左陣hp....

入左童話點~~~唔識入

要人教先識後尾=.-""白痴的

唉....我要早d訓 要認真的先得

就測驗啦~~~damnnnn



2008 年 3 月 31 日  星期一   陰天


一個忙碌的星期一 分類: 未分類

今日落雨呀><rain~~

冇帶姐 好在唔係好大果d

雨粉仔姐~~

今朝好眼訓 爆遲出門口=.-遲左10分鐘到

點知竟然搭到平時嫁巴士

有D∼LUCKY

之後同楊哥哥去買炒粉食..d粉勁碎

不過都ok既∼

一見返班老友就大把樣傾

打機果d咩都有^^”

唔錯唔錯=.-好眼訓

之後上地理堂心驚膽戰

因為我係咁『釣魚』

俾大波姐姐屌到我化=∼-”

之後上基佬堂開心曬

free到爆 開心也

係咁傾mhp2 又吹下e樣果樣

小息落左去食野><

就肥死...仲係咁死

下午兩堂勁快過...

買飯盒食..之後又駁命係咁抄抄抄抄抄抄

pa抄抄抄 放學先抄完

maths又係maths堂係咁抄抄抄抄

又掂左0∼0””

不過都係仲差英文個大p未做

同埋中文><今晚搞埋佢吧吧

 

放學之後就好玩 鋤下dee咁

ok開心既 佢地班友打psp

我又冇帶><聽日帶返先

今晚又係自一個人過了....

好悶呀∼v∼”

every day alone

跟住食飽飽之後同大b玩hp

開心也 係咁第1

跟住就見到傻仔儀同長毛msn我

冇啦=.-”今日係咁多∼∼

 

 

 



2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


嬲~~我不懂了 分類: 未分類

其實我覺得自己好易嬲好易發皮四

但係過1個鐘或1日

我就冇事了 復完得好快=.-"

所以俾我鬧過既人都唔好放係心

我都唔想的 ~ sor

我今日冇再因為佢唔開心

 

因為我係hp搵返我自己><

我返黎啦 ~ 四仔返黎+++

今日場場拎重機都好似癲左

殺殺殺~最差都25死5

 

但係......我一望到D功課

就好自然爆句...仆...街

我係咁=.-"習慣了~~呵

努力努力

 

儀牙~咪唔開心

見到你唔開我心...我...我...

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

就好想笑>< xdd

你都唔想俾我笑嫁~~

面對佢吧/\/\/\

 



咁快放完假 滿足 分類: 未分類

e個假期發生左唔少事

有好甜 亦有好酸

甜係因為識到妳 酸亦都係因為你

我唔甘心我對你咁好 你竟然要如此欺騙我

不過算啦 愛e樣野冇分對錯既

 

死啦d功課未搞過 仆街啦><

做做做 做左pa 中文 數學算啦

其他等死吧啦

琴晚去左補習 跟住去左mk 之後落左i-one打機

開心也>< 後尾如常咁同老豆去左車仔場

嫁車整極都唔掂 真係唔想玩落去=.-

我就癲啦∼ 愛情∼玩車∼雙失意

 

算啦 我會努力嫁啦∼ 放棄 亦都係一個方法

退一步海闊天空 ^^ 

 

 

 



2008 年 3 月 29 日  星期六   陰天


又一次跌倒了 分類: 未分類

哈~今日又經歷一次愛情既交叉點

同之前一樣 我都係自以為是

我都係忍唔住 喊左出黎 但我知喊係解決唔到的

只怪我無能為力好了

我又一次跌進了一個陷阱

好深好深 但我知我一定可以起返身

因為我相信一樣野

我唔錫自己 冇人會錫我 我唔為自己爭取 冇人會可憐我

一個一個鍾意既人在我身邊走了

在我心目中不再純潔 我真係好天真好傻..我嬌都有教啦..哈哈!!!

其實我唔知係咪真係愛上了你 可能係 可能唔係

當你每次唔開心既時候 我都好擔心

當你每次被人傷害果時 我都好心痛

但往往我只能擔任朋友既角色

咩都做唔到 幫不到 自己埋頭痛哭

我都覺得自己on9到爆 喊黎做咩 有用咩?

冇囉.....

之前都試過了 但係都同樣要喊多次

好低能囉=.-" 愛e樣野我真係好唔明

打機我就叻姐 呵呵=.-"

傷心....有既.....

但係鍾意一個人.....我覺得冇所謂

不過....都係算了吧

嬲??從來沒有 即使你呃過我

我都唔會嬲你.....因為我最愛是你

我覺得坦白係我既優點 更是我的最大弱點

wakakakakaaaaaaa九唔搭""8"""

希望在明天~~~電視都有得學啦~~~