琴晚5點先訓
今日12點就要彈起身-.-"
頂 真係勁辛苦
原來呀爸約鬼左歐洲強去放車
去TRC -.- 讀書們我諗你地唔知邊黎
我一陣先講~~~
之後落到佐敦 等歐洲放工
後尾食左小小野就上巴士去了
巴士成16蚊 頂佢個肺 貴到媽叉咁
過左陣就到-.-5個字到掛
去到"雞地" 打俾妹妹
因為佢係果頭讀書@0@""
佢未訓醒-.-""
之後坐左20蚊的士就到了目的地
經理佢地未到 我呀爸就同歐洲係度整車
唔記得左tim-.- TRC其實係一個室內遙控模型車場
好高級的-0- 講笑姐∼
平均入們價要成"萬"蚊
最要好普通野-.-"""
果d全都係日本出既車
都係蚊車好玩d ^^""又平又正
大車貴-.-不過歐洲車都借埋請我地去冇理由唔去姐
嫁車就神神地-.-(歐洲車係咁上下)
又推頭又甩尾 真係頭遙又尾擺
後尾我冇玩....死左入房打psp
一時又出去玩下咁
彤彤下午打黎 因為我爆分鐘爆到咩咁
所以冇傾好耐"""
之後9點鐘到 出返去mk-.-食飯囉
食煲仔飯 ok正^^""
本身諗住同小雞(車友)佢地上去玩蚊車
蚊車場係mk 不過太夜冇去到
之後我地都一一返屋企了(食完飯)
返到屋企我就打童話-.-
玩返xd
升下技 汁下野咁
我呀爸睇魔街理髮師
我俾佢笑死-.-
9唔答8既戲 又唱歌 又殺人
無里頭鳩咁撚樣0.0"
我呀爸睇到火都黎
之後走左去訓-.-""
玩到3點半到........
佢地個個訓曬 搞到我都想訓
之後咪用彤彤送俾我個野
走左去掛機-.-"" 係咁多
聽日又唔知咩搞作
提多句-.- (我已經連續2個星期日日不停咁落mk=.-好悶呀___)
|