小傑的日誌
rickykit1992
暱稱: 心淡傑少
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
軟硬令我~~改變了
我永遠支持『妳』 唱歌...
好好聽~~~~
好歌推介"" 十年了...
愛是什麼???
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 10
今日人氣: 2
累積人氣: 1064
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


放完假 分類: 未分類

利是就收左300蚊到

因為我之前買左好多野了

e排食飯唔洗用錢勁正囉^^""

我要儲錢儲錢哦~~~

我覺得.....對有d事好似好近....又好似好遠咁

-.-唔知點解呢......

可能自己有點放棄和懼怕了

買左張點數 買左枝acr

終於唔洗俾大a屌=/=

最搞笑 識左云咁耐

而家先知佢係女-.-"" wth呀

好樣衰囉~~~

d英文做極都做唔曬 見到都想死-.-"

又要做美術 聽日放學又要開咩柒野地理學會

-.-煩煩煩啦 一句講曬就

e排要努力克服困難.......

終有一日 我會向你開口....

無論你俾咩反應我都好.....

我已盡左力了^^"" i don~t mind

 



2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


激嬲左妹妹~~ 滿足 分類: 未分類

妹妹嬲左我了~ ~""

我知我口衰口多講錯野....

唉 都唔知點算 點收科好

我份人最重朋友.....令到d fd唔舒服

我都好鬼唔安落...唉~~

點搞呀....e個妹妹好鬼難"tum"

都唔知點先原諒我-.-""

點做好呀 教我plz

日日陪佢求佢tum佢

咩法寶都用曬差唔多-.-""

都係搞唔掂....點算 點算!!!???

有點心痛...咁樣hurt佢

如我知錯 可否仍念最初

 



2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


沒有了朋友....只好哭了出來 感動 分類: 未分類

今日冇野做....

on居居咁係咁玩童話

跟住發生左好多開心野

又發生左好多唔開心既野

唉~~儀打黎......

講出左我最大最大既弱點"

我忍唔住喊左出黎

我同妹妹講 佢又玩鳩我

搞到我超唔開心.....

之後想食野 又冇外賣

咩都唔岩......好想死

打開個電視 又十分愛

我又喊過.....珍惜身邊所有既一切

唔係咩都可以重頭黎過

唔想信對方 永遠也不會得到真愛

其實愛情都係一場遊戲

e個世界其實係假

睇到既未必係真

睇唔到既未必冇發生過......

好撚灰呀........

朋友你地係邊呀/  .  \

唔想放假><呀呀~~~~~



今日去左邊??元朗囉 分類: 未分類

琴晚5點先訓

今日12點就要彈起身-.-"

頂 真係勁辛苦

原來呀爸約鬼左歐洲強去放車

去TRC -.- 讀書們我諗你地唔知邊黎

我一陣先講~~~

之後落到佐敦 等歐洲放工

後尾食左小小野就上巴士去了

巴士成16蚊 頂佢個肺 貴到媽叉咁

過左陣就到-.-5個字到掛

去到"雞地"  打俾妹妹

因為佢係果頭讀書@0@""

佢未訓醒-.-""

之後坐左20蚊的士就到了目的地

經理佢地未到 我呀爸就同歐洲係度整車

唔記得左tim-.- TRC其實係一個室內遙控模型車場

好高級的-0- 講笑姐∼

平均入們價要成"萬"蚊

最要好普通野-.-"""

果d全都係日本出既車

都係蚊車好玩d ^^""又平又正

大車貴-.-不過歐洲車都借埋請我地去冇理由唔去姐

嫁車就神神地-.-(歐洲車係咁上下)

又推頭又甩尾 真係頭遙又尾擺

後尾我冇玩....死左入房打psp

一時又出去玩下咁

彤彤下午打黎 因為我爆分鐘爆到咩咁

所以冇傾好耐"""

之後9點鐘到 出返去mk-.-食飯囉

食煲仔飯 ok正^^""

本身諗住同小雞(車友)佢地上去玩蚊車

蚊車場係mk 不過太夜冇去到

之後我地都一一返屋企了(食完飯)

 

返到屋企我就打童話-.-

玩返xd

升下技 汁下野咁

我呀爸睇魔街理髮師

我俾佢笑死-.-

9唔答8既戲 又唱歌 又殺人

無里頭鳩咁撚樣0.0"

我呀爸睇到火都黎

之後走左去訓-.-""

玩到3點半到........

佢地個個訓曬 搞到我都想訓

之後咪用彤彤送俾我個野

走左去掛機-.-"" 係咁多

聽日又唔知咩搞作

提多句-.- (我已經連續2個星期日日不停咁落mk=.-好悶呀___)

 

 



2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


又係旺角\/ 分類: 未分類

今日去左拜年~

先去麻麻度~

後去婆婆度~

玩魚蝦蟹超開心囉係呀婆度

^^"" 買咩都中 開心死

之後玩排九就輸到媽都唔認得

嗚嗚~~

最慘就係整難左條levis 要去車返個位囉

跟住夜晚就跟呀爸落左間plub

"豆"利是><"" 呵~~

我表哥都有~~~~

果度嘈到飛起"""""

我地又唱歌-.-又咩又咩

其實都幾悶........我同呀爸d fd玩大話骰

飲左d啤酒 勁難飲

都唔知邊鬼個發明~~~~

後尾"">~<儀""打電話黎

傾左兩句 果度好鬼嘈就收左線

後尾2點鐘到走人~~~

同表哥落左mk食野 多人到爆

係度掃街囉-.- 俾儀話我""曳""

之後我係街度影左幾張相^^""

好得意 呵~~

後尾返屋企 諗住同表哥坐小巴

點知小巴唔經 迫住要坐的士~ ~"

返到屋企沖完個涼搵呀儀

佢又話要訓>v<""

激死我~~ 不過算啦

後尾我係咁係度睇電視 睇到5點先訓

-v-""' 好傻哦 xd