今日原先有三個TEST同DICTATION既,,
中文,,英文同BIO,,不過冇DICT中文,,
BIO TEST RAYMAND超勁,,
成本書放係桌面,,又拎埋WB出泥,,
我連查字都肴...
不過成班齊齊出貓,,應該唔會唔合格啦掛?!
最近真係冇咩野發生,,所以冇咩好打...
仲有4日就放聖誕假啦,,時間好似過得好快咁既.___.
唔想開CHIRSTMAS PARTY牙,,唔參加牙>___<