ritacc

暱稱: ┌█||*牙夢*°+
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

日 記 仔 

★×*-Friday..,||▎
★×*-Thursday..,||...
★×*-Sunday..,||▎
★×*-Friday..,||▎
★×*-Monday..,||▎


小 留 言  

最近三個月尚無任何留言
 

 

 

 

 

 

 

 

2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


★×*-Sunday..,||▎

今年的Christmas不太Merry...

好悶,,冇咩街去,,成日都要係屋企但又無心機溫書,,又冇哂錢,,

同埋,,第一次覺得Christmas之後既考試係咁大壓力既,,

好多野要溫,,但冇心機溫,,同埋係第一年覺得D野係咁難明,,

但有一樣野係冇變既,,就係ENG口試都係一樣咁恐怖...

真係唔好話點解我係日記度成日都話驚ENG口試,,因為我真係好驚...

唉,,真係覺得今年既聖誕節特別短,,

呢頭就岩岩開始放假,,果頭望過去個月歷度又好似好快就完咁...

其實時間又唔係唔夠用既,,但自己又唔識好好安排,,好廢--"

唉,,點解香港喧多考試,,又咁注重考試成績...

一年四次,,真係頂唔順,,考完OT都先2個月,,又泥個大考,,

叻果D就話應付得泥姐,,我呢D死蠢又點搞得掂牙,,

唉,,總之就可悲啦...

---------------------------------------------------------------------------

琴日牙媽問我:「你會唔會因為人地樣衰就唔鍾意人?」

我:「咁又唔會」

之後諗番,,我最憎咪係D姣婆同埋D好淵身既人,,

所以班上都有D憎既人架...

--------------------------------------------------------------------------

近排愛上了畫這,,但E+又唔知畫咩好,,睇完之後比下意見啦._<






訪客留言 (返回 ritacc 的日誌)


珊珊小朋友` 於 2006-12-31 01:13 AM 發表:
祝妳07 hapi:)
妳既畫功比起我好好多....

mama講既說話何解?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇,,我地果日談論緊佢以前果D野,,
  
講講下就講到呢D囉...
Posted at 2007-01-04 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Aryuen 於 2006-12-26 06:41 PM 發表:
唉,,我就黎DIN,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

DIN咩鬼?-_-
Posted at 2006-12-27 08:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ritacc 的日誌 ]