好早起左身...冇野做 開電腦玩
玩左幾場hp玩到好抆....唔玩睇新聞算
過冇耐星打比我話出得門口
搭巴士==企左半程 有d腳軟
之後星同賢,san佢地把電話
返到學校知道左我入左英文學會==
頂...一星期8堂英文 加埋學會2堂
點崖呀...仲要係對住Jonny...
呢個學其一定好難過頂啦==
之後同星一齊搭車愛回家
返到屋企覺得好眼訓
恰左一陣 6點幾比呀爸叫醒話陪佢睇月亮
影左好多相 不過相機冇防震
差唔多張張都影到d鬼影 驚驚XDD"
之後同屋企人去舅舅到食"顛拿"
食完返到屋企好悶咁過左個中秋
好悶耶~
|