星期日,9點幾比爸嘈醒左次...大概2點到起身...訓咁多...就快變豬啦-3-" 起左身之後開電腦玩..喪玩beat汁 玩到4點幾同爸/哥落元朗買野 我話想食蔗.. 爸就去左買蔗..同佢買埋d垃垃雜雜ge野之後返屋企 記到屋企咬蔗..咬左2技咬到牙軟...之後開電腦喪玩勁舞團... 8點買左隻乳鴨食..食完又咬蔗..玩勁舞...夜晚睇鋼煉...之後訓教..