今朝比d迪雨聲嘈醒左...眼朦朦咁食左年餅,飲左杯奶先刷牙...
著好哂衫 擔好把摭出門口,早左出門口,搭早一班巴士..唔洗企
安安定定坐左一程車..擔住把摭好似番薯咁行返學校..中途遇到冇帶摭ge羊
同佢擔埋同一把摭一齊返學..返到學校 等左一陣就排隊 miss lam反返黎
排好上去..戈時開始停雨...第一堂宗教..簡書同睇戲...但我唔多理..
自己係到做數獨..做左一堂..諗到頭痛..英文堂去左電腦室睇"鬼怪屋"
之後音樂要去填歌詞...完全諗唔到d歌詞點填...可能我冇天份
2堂中文做作文,作我最喜歡的人,我作左呀國,作左600幾字...
但都寫唔到D重點重要ge野..午膳時係咁比2個中四ge人望住..覺得有d唔對路..
上到去戈2個中四仲望住我..好似比佢發現左d野..生物堂訢著左..冇聽書
最後2堂都係P.E.比呀sir罰,罰完自由活動,成班仔係到玩暴力籃球
放學比miss lam 鬧左一陣..又要佢老人家努氣...放學等唔到妹妹一齊走..
所以自己一個孤零零返屋企..見到芳芳姨個姪女..真係好似邵靈
返到屋左開msn..妹妹話我知我同小光ge野比戈2個中四姐姐知道左...
仲有多人知..糟糕了..之後打比肥強同佢傾呢單野..點知仲比佢串
同佢玩左場信長...佢走場..我記得的..同強一齊玩勁舞
見到榮少on左同佢一齊玩beat汁..榮少真係好勁..拍得住肥強
今日玩can can都上到藍beat 第一次..{拍謝
玩到咁上下..有d悶..就同肥強傾電話 傾左好耐..
可能係因為我鍾意傾計啦...傾到心水都乾埋...到11點幾要訓..
無奈的收線了...睇左一陣電視就沖涼睡了...
|