6點幾比比鬧鐘嘈醒左...起身刷牙洗面
星大叔係車上黎訓着...唔記得打比我
搞到我差d遲到...一上車之後個天就落好大雨...
好彩星大叔有傘 唔洗淋濕...去到吉野家食左個早餐
之後同賢,燊,羊佢地返學...第一,二堂都過得好地地
第三堂美勞 畫左第一個唔識copy第2個 搞到有d抆..
之後上英文堂 我未訓...就咁扒係到都比人鬧
mak大眼發牛弄又比Jonny鬧 冇奈...
化學堂過得好過癮...但整到個化學室好臭..
放左學去課外活動...一直祈禱...但到實現唔到
不過估唔到姐姐都係英文學會 英文學會冇我想像中咁難過
放左學之後見到肥強...佢..佢講左樣好hunt我ge野...
戈時好唔開心...唔開心...自己一個搭車返屋企自閉(星大叔都唔理我了)
返到屋企抖左陣 之後食飯沖涼訓教
|