一朝早起身返煎埋d火腿...切好埋d麵包..汁好哂d野就同大叔一齊返學
咩住咁大個書包..好樣衰==之後同羊佢地一齊等賢之後一齊返學校.
返到學校座..座到早會 早會好耐先上得去==等到9點又落返黎
搭車去旅行...第一次同賢同埋大叔座的...開頭都好地地..之後越座越辛苦
想訓自訓唔到==到左之後發現好多人 求其搵到張台就座...之後就汁哂d野出黎
好多野食...本身我想食壽司的 開頭好地地 之後佢地件件都落芥末==
但我估唔到郭秋都同佢地一齊顛==之後食食食...星話食我d3文治..我咪夾比佢地
之後就係咁幫人夾 希仔仲夾埋番茄 真係多謝幫親==之後上山睇風景
之後我買左個竹蜻蜓返黎玩 玩呀玩...玩到1點半就話要走 之後就搭車返元朗..
返到元朗係到玩個數學邏輯....玩到咁上下又放學 之後放左學同大叔一齊搭車返屋企
返到屋企想訓教...但呀爸唔比返房訓==你廳沙發到訓啦咁... 訓下又比人嘈醒...
訓下又醒 訓下又醒...好辛苦...之後頂唔順返左房訓...訓到10點出返黎
食左隻烚雞蛋...打埋篇日記就訓了
|