美麗的星期日已逝 黑暗的星期一又開始了
呀哥今日去左長洲旅行 冇王管
因琴晚玩得太夜,今日好晏先起身,,4點到起身啦好似..途中比呀爸嘈醒好多次...
好似同我有仇咁ge...起左身唔開得電腦...聽住歌玩陣數獨,,,做左一個
第二個深到唔想玩,,咁就放棄啦 悶得滯,,係度自己同自己捉棋
,,,4點半大伯黎左 我招呼佢坐低..爸拎左碗爺子雞湯佢飲 好正
我都飲左碗..之後一齊食飯,,食飽開得電腦玩,,, 大叔打黎叫我去街,,
我問呀爸呀媽..佢地唔比...咁算囉..之後大叔又嬲左 要約就早d啦...
玩左場信長,,,打比強同san都冇人聽..所以自己玩...玩玩下彈game(成日發生)
之後玩勁舞,,第一個fd on左..咁同佢玩 玩下又傾下計...同大過自己ge人傾係唔同d的-v-
係咁陪佢玩慢歌..搞到成個人鈍哂...囧...玩到咁上下就做"交響情人夢"(大結局喔)
睇完打埋篇野就睡了 星期三測驗 希望一切還好吧~^v^~
|