|
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
今日返鄭榮之返數學準備班,只係比陳元喜既人參加,搞到我幾有光榮感呀,雖然係好光榮,但係都係到諗:死啦!2個星期,一定悶死啦!點知,教我地果個阿sir,係係鄭榮之畢業左冇幾耐,2年到啦,有少少cool,但係cool得黎又好搞笑,仲好溫柔,我一有少少唔識,就以9秒9既速度跑過黎,解釋比我聽,仲解釋得好詳細,好有親切感,但係要事先講明,係親切感,因為個阿sir唔係靚仔,個樣非常普通,好彩有容易睇到既優點,我諗尼2個星期會好開心^^
|
|
|
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
今日晏晝,楊楊陪左我去剪頭髮,我係第一次冇爹d媽咪迫,自願去剪,洗頭既時候好舒服,果個姐姐手勢好好,洗到差d訓著,跟住就迷迷糊糊咁坐左落張椅到,比人剪頭髮,剪剪下,忽然清醒,發現比人剪左好多頭髮,有1秒好驚,跟住又繼續迷迷糊lu!剪完之後,望下塊鏡,前面好怪,後面就好靚,好開心,加上琴日同前日,分別同蔡綺文同楊楊買左好多好多野,開心死!
|
|
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
今日,我同我阿媽(張俊烈)傾傾下電話,就忽然心水來潮禁左去姑媽芝芝個blog,睇完之後,我非常感動,喊左出黎,好彩同緊阿媽(張俊烈)傾緊電話,佢一知我喊,就忽燈講d爛「激」出黎,諗住忍我笑,可惜失敗左,因為佢咁做令我諗起果次,洪偉權整跌左我落地,係黃鈺芝拉返起我,係佢地安慰返我,係佢地減輕我既痛楚,跟住我就喊得仲加厲害。
尼幾排,我一諗起6a、諗起我d好同學既時候,我都忍唔住喊左出黎,可能仲未習慣,最慘既就係每晚都發同一個夢,果個夢係:我記得既就係咁既:首先就係6a班課室,就好似回憶綠咁,見到我地最後一次同林本榮講再見,跟住就飄左去第二個畫面,就係我地放學既時候,我望返去6a班,果個情景,我係唔會唔記得嫁,我見到我地最後一次甘心樂意、著住校服、一齊係陳元喜小學放學,跟住我就醒左,然後又喊到收唔到聲,差唔多日日都係咁。我真係真係好掛住6a班。
|
|
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 29 | »
|