今日放學果時,
同Ling ling、Bella1齊去買壁報紙,
買完之後,
Lingling又同我1齊行返黎,
辛苦曬啊,
返到屋企我整左個Blog,
好累啊,
條遲D整好先比大家睇下啦!
今日打住咁多先啦,
下次再打過!
今日1日都係屋企,
做功課、預習,
係唔係好乖啊!
溫完書之後,
就開始做紅會D野,
好辛苦啊,
D團號記極都記唔到,
點樣先可以好記D啊,
啊............救命啊!
唔想再做D咁ge野啊,
有冇人可以幫我啊?
今日係137同157宣誓,
係聯合宣誓啊,
但係都唔知有冇攪錯,
去果時就黃雨,
點知行行下就轉左紅雨,
去到石天就1身濕曬,
由頭濕到落腳,
入到Hall又凍喎,
攪到我不停.........
唉.............
可憐我啊!
Tratra同Iris係咁講D令我好魚ge野,
攪到我臉到紅曬,
衣衫又不整喎,
D人都唔知會點睇我啊,
唔濟啊!
今日選左班會啦,
我想做Chair嫁,
唔知邊個提我做總務,
點知真係做到啊,
Yvonne同我1齊做,
有冇攪錯啊,
我要反對啊,
真係!#$%^&*(
Joy係Chair,
Karen係Vice Chair,
真係夫妻同心,
萬歲!萬歲!
LingLing同Vicky個表姐做左康樂,
邱+就做左文書,
如佢所願啊,
財政就由TraTra做,
WAHAHAHAHAHA,
希望大家可以好好做好自已崗位啦!
比D詩你地睇啊,
積積復積積 唔識就唔識 測驗夠刺激 居然無題識 上堂聽唔識 搗亂多款式 自修一樣識 睬佢都生積
唔識就唔識 測驗夠刺激 居然無題識 上堂聽唔識 搗亂多款式 自修一樣識 睬佢都生積
測驗夠刺激 居然無題識 上堂聽唔識 搗亂多款式 自修一樣識 睬佢都生積
上堂聽唔識 搗亂多款式 自修一樣識 睬佢都生積
自修一樣識 睬佢都生積
生係中國人,死係中國魂 要我學英文,梗係冇可能 英語唔合格,更顯我性格 數學唔合格,老師負全責 語文唔合格,咁我冇辦法 考試考得好,全靠隔離好 考試考唔好,隔離唔識做
要我學英文,梗係冇可能 英語唔合格,更顯我性格 數學唔合格,老師負全責 語文唔合格,咁我冇辦法 考試考得好,全靠隔離好 考試考唔好,隔離唔識做
英語唔合格,更顯我性格 數學唔合格,老師負全責 語文唔合格,咁我冇辦法 考試考得好,全靠隔離好 考試考唔好,隔離唔識做
數學唔合格,老師負全責 語文唔合格,咁我冇辦法 考試考得好,全靠隔離好 考試考唔好,隔離唔識做
語文唔合格,咁我冇辦法 考試考得好,全靠隔離好 考試考唔好,隔離唔識做
考試考得好,全靠隔離好 考試考唔好,隔離唔識做
考試考唔好,隔離唔識做
日日返學愁更愁 老師講野無離頭 我就聽到似夢游 次次批評無理由 功課多到似報仇 做野做到似撈頭
我就聽到似夢游 次次批評無理由 功課多到似報仇 做野做到似撈頭
功課多到似報仇 做野做到似撈頭
返學為左乜 日日被糟質 功課都係抄 一係就唔交 返學等放學 放學飲可樂 打鐘各自飛 就咁又一Day
功課都係抄 一係就唔交 返學等放學 放學飲可樂 打鐘各自飛 就咁又一Day
返學等放學 放學飲可樂 打鐘各自飛 就咁又一Day
打鐘各自飛 就咁又一Day