★呀麗★
只要1分鐘就可以碰到1個人,
只要1小時就可以喜歡上1個人,
只要1天就可以愛上1個人,
但需要花盡1生的時間去忘記1個人!
s051094
暱稱: 呀麗
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日快樂!
累!!!!!!!!!!!!!
新年快樂!
情人節快樂!
Red Cross Meeting
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我ge Xanga
我ge相簿
我ge留言板
邱+ Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 16
今日人氣: 2
累積人氣: 1992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 3 日  星期四   雨天


忐忑不安! 不安 分類: 未分類

上次同果個男仔ge野,

其實味講完嫁,

我依家講啊:

  第2日,我1樣咁返學,1樣咁同我D朋友「吃、喝、玩、樂」,見到佢,都係1聲HI,1聲Bye,1包起2包止,但係佢就不停搵我,問我,問我琴日講ge野係唔係真ge,不過我理都冇理過佢。

  返到屋企,我即刻放高個電話,唔想佢打電話黎煩住我,當然手機都唔會放過啦,諗住可以專心做功課啦。但係跟本就做唔到,我個心不停咁諗起佢,D功課都係費盡九牛兩虎之力先做完。終於好辛苦咁做完功課,去沖涼,沖涼之前,我將個電話放返好,費時娘親返黎見到鬧我啦!我沖涼其間,電話1分鐘都冇停過,所有電話都飛左去留言,其實估都估到啦,電話留言ge,大部份都係佢。

  食飯ge時候,嫁親問:「平時日日打電話黎果個男仔打左好多次電話黎,但係點解你唔聽啊?係唔係同佢鬧左架啊?其實做情侶ge,時不時都會鬧下架嫁啦,當年你阿爹同我都係咁啦!但係點解今次,你好似嬲得咁耐ge,平時你地關架,幾個鐘頭就冇事嫁,今次點解......咁ge!」「娘親啊,唔好再係我面前講起佢啦,如果唔係反要嫁!」講完之後,飯都唔食,返左入房,冇出過廳!

P.S.我都想原諒佢啊,但係......得咩,我自已都唔知啊!

2006 年 8 月 2 日  星期三   雨天


濕、濕、濕! 鬱悶 分類: 未分類

之前步機輕左,

攪到好耐都冇打日記,

有冇掛住我啊?

今日返左梨天羅電腦,

林sir又冇返,

攪到我淋雨淋左個幾鐘,

有冇攪錯,

終於羅到步電腦啦,

點知Miss Lau要我幫佢,

唉.............................

好辛苦啊!

同上年1樣,

冇得放暑假啊,

=.=''''''''''''''

2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


傷心!!!! 鬱悶 分類: 未分類

   同佢傾電話已經成為左我生活ge一部份,有時我地會傾通宵,有時我地會博3line、4line同人傾,有時我地唔會傾,只係拎住個電話,各自做各自ge野,但不時又會叫下對方,喂下對方,睇下對方係唔係度。

  以前我終係覺得佢打電話黎,係煩,係討厭,但是慢慢我就覺得佢係關心我!

  每日果個時候,佢都會打比我,同我傾,我地多數都係傾D關於學校、屋企,有時我地會為左小小野而鬥架,係其他人眼中,我地好似情侶,但真實上,我地唔係。

  唔知由幾時開始,我每次,佢都會好準時咁打比我,一聽到我喊,佢都會哄我開心,好像講笑話,做D無里頭ge野,話請我食飯、睇劇,一定要哄返我笑,佢先會停。

  今日我為左件小事,同佢鬥架,跟住我喊,cut左佢線,之後佢打返比我,聽到我喊,就問我發生咩事,我喊住講:「聽住自已鐘意ge人同自已講,佢鐘意邊個,點樣同其他女仔去街、拍拖,自已重要笑住咁幫佢諗辦法去哄個女仔。你知唔知道我咁傷心?你又知唔知我為你喊幾多次?流過幾多眼淚啊?你究竟知唔知我有幾鐘意你啊?」佢冇出聲,放是我cut左佢線,喊左一大場,之後訓左,醒返就寫左哩篇日記!

2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


93宣誓~~~ 不安 分類: 未分類

今日10點幾,

副校就打電話黎,

叫我星期1羅返封信比佢喎,

唉.........麻煩!

12點幾就去左KF,

同Julia去左行街街,

買左D野啦,

2點幾就去蕭明睇宣誓,

真係好悶啊,

睇完宣誓之後,

就去左KF搵工,

搵到.............

但係人工太低啦,

Tracy佢地話唔好做喎,

跟住就不停搵,

但係間間都係咁,

唉.......................

算啦,

遲幾日再努力過!

2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


分班!? 愉快 分類: 未分類

今日1早就返左學校睇升班,

其實我1早就知自已入邊班啦,

因為Miss Tsang講左比我聽,

升左上2C啊,

都有唔少1C ge升左上去,

叉燒升左上2E啊,

朱古力又升左上2B,

有冇攪錯啊,

唔開心啊!

睇完分班之後,

返到屋企又係度訓,

訓啊,訓啊,

訓到4點幾先起身,

好..............