同佢傾電話已經成為左我生活ge一部份,有時我地會傾通宵,有時我地會博3line、4line同人傾,有時我地唔會傾,只係拎住個電話,各自做各自ge野,但不時又會叫下對方,喂下對方,睇下對方係唔係度。
以前我終係覺得佢打電話黎,係煩,係討厭,但是慢慢我就覺得佢係關心我!
每日果個時候,佢都會打比我,同我傾,我地多數都係傾D關於學校、屋企,有時我地會為左小小野而鬥架,係其他人眼中,我地好似情侶,但真實上,我地唔係。
唔知由幾時開始,我每次喊,佢都會好準時咁打比我,一聽到我喊,佢都會哄我開心,好像講笑話,做D無里頭ge野,話請我食飯、睇劇,一定要哄返我笑,佢先會停。
今日我為左件小事,同佢鬥架,跟住我喊,cut左佢線,之後佢打返比我,聽到我喊,就問我發生咩事,我喊住講:「聽住自已鐘意ge人同自已講,佢鐘意邊個,點樣同其他女仔去街、拍拖,自已重要笑住咁幫佢諗辦法去哄個女仔。你知唔知道我咁傷心?你又知唔知我為你喊幾多次?流過幾多眼淚啊?你究竟知唔知我有幾鐘意你啊?」佢冇出聲,放是我cut左佢線,喊左一大場,之後訓左,醒返就寫左哩篇日記! |