★呀麗★
只要1分鐘就可以碰到1個人,
只要1小時就可以喜歡上1個人,
只要1天就可以愛上1個人,
但需要花盡1生的時間去忘記1個人!
s051094
暱稱: 呀麗
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日快樂!
累!!!!!!!!!!!!!
新年快樂!
情人節快樂!
Red Cross Meeting
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我ge Xanga
我ge相簿
我ge留言板
邱+ Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 16
今日人氣: 14
累積人氣: 1917
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


好hurt啊! 感動 分類: 未分類

上I.S堂果時,

邱嘉話比我知,

原來我係我老公ge2奶,

當時我覺得好攪笑,

之後我就不停問人,

「你想做大婆定2奶啊?」

有D人答大婆,

答大婆果D都係D比正真D ge人,

有D人答2奶,

都幾得意嫁!

大家都可以試下!

lunch之後去左藝術博物館,

好悶啊,

睇果D都唔知咩黎ge,

唉....................

放學之後,

返到屋企做好曬功課,

就同老公仔玩MSN,

原來我真係佢2奶,

佢仲sd左佢gf張相比我啊,

我當場喊左出黎,

但我仲要答佢:

「你gf好靚女喎!」,

佢話:

「當然啦!」

聽到之後,

我就喊到收唔到聲,

我係唔係好傻啊?

2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


好辛苦啊........ 不安 分類: 未分類

今日8點幾就比人叫醒,

8點9就落左m記個巴士站等車,

等左足足半個鐘先左車,

去度大窩口,

9點半,

係地鐵站等Juila,

等左3個字,

都唔見人,

so我就閃左去haed,

等左半個鐘head先開!

跟住becky講左大半個鐘,

之後去左操,

操到1點半先放,

返到屋企差唔多2點,

食完飯就好乖咁做功課!

 

                                    

 

 

                                

 

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


去左街~~~ 開心 分類: 未分類

今日晨早比人叫醒左,

訓都味訓醒,

就要聽電話,

我都唔知自己答左D咩,

好無奈啊.....=.='''''

1點半,

就同花花,戴寶,JeanJean去左全灣!

我地影左幾張貼紙相,

都幾ok嫁!

今日洗左50幾-60幾蚊,

好傷啊,

我破左產啦,

有冇人可以幫下我啊!

返到屋企,

就係度....................

2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


超想喊啊~~~ 無奈 分類: 未分類

今日我真係好想喊!

結果係放學果時喊左出黎,

好無奈啊>.<

今日上D.D,

好魚啊,

攪部機都攪左一堂,

唉................=.=''''

I.S堂,

我地班都唔知係唔係傻ge,

我舉手答問題,

佢地就係咁叫Cindy,

攪到我好魚!

低B Poon又唔知,

我舉左手,

勁攪笑啊!

英文堂今日唔洗上,

好唔開心啊,

又走左1堂啦,

就快考試啦,

點可以>.<????

 

2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


悶,悶,悶 愉快 分類: 未分類

今日一日係屋企做功課,

做到個人傻左。

花花不知sd左D咩比我,

攪到我部機輕左,

好無奈啊........=.=''''''

之後就左老公仔講電話,

佢係都要我打電話比MS.17,

打左比MS.17,

我同佢講左唔夠兩句,

佢就cut我線,

好可惡啊!

雖然佢平時都係咁,

但係我真係好想打佢啊,

但又打唔落手喎,

因為佢太靚仔啦,

我打唔落手啊!

好無奈......T^T