今日要係學校上溫習小組,上到4點9,就閃
返到屋企就以最快速度換好衫,走去飛的,
返到梨天,個個都味到,太過可惡啦,
攪到我飛的,飛左30幾蚊,太可惡!
係聽日我係第2矮,好hunt啊!
大阿哥對住家皓同阿康大叫「斷背」,又對住我大叫「TB」
我同大阿哥講,你夠膽講多次,佢無講,
但阿昆就指住家皓同阿康大叫「斷背」,又指我大叫「TB」,
我就追住佢打,
之後大家就係度講大家係學校ge野,好開心,
差唔多6點先肯走,
大家都話下次有機會要再約過!
我真係
梨天嫁!
今日ge心情一個可以形容,就係悶啊!
冇事發生,肥Chen又冇返,真係落得清閒啊!
但係係英文堂就要作文,肥Chen交底嫁,
好快作完,就係吹水,吹左1堂,haha
返到屋企就同阿佩玩icq,係我感多fd之中佢係最了解我嫁,
阿佩,你係最好嫁~~~~
我係我表哥個網度見到里樣野,你地睇下啦:
今日放3點,諗住係學校打排球,點知比DC @#$%^&*
好慘啊,我決定以後放學唔係學校打排球啊!
你越唔比我打,我越要打,唔係學校打,我就去5人打,點啊?
係5人見到麥精,Emily同@dom啊,佢地都係度煉球啊!
而我大多數都係乖乖地坐底,叉燒就同Gloria打得好興奮!
返到屋企,當然要做功課啦,我好乖感查曬字典,聽日上堂,絕對無問題啊!
跟住又係度整我果班個版,因為老師話我地果個版太花,所以要換。
我係度警告你地啊,答應左我ge事要做,唔好口輕輕啊,我會HAHAHAHAHA!
今日係我地學校ge Read Day一定要睇書,
朝早就去hall睇比賽,我果班又輸左啦……
本來有一個鐘可以靜靜感睇書,點知係hall個比賽太長,
所以冇得睇!
食完lunch之後,就去參觀嘉道理。
係嘉道理,行到好係死屍感,好辛苦啊!
係參觀ge時候,我答應左叉燒,要寫一個愛的宣言比佢,所以我係度講叉燒
叉燒你開唔開心啊?我送個感大ge愛的宣言比你!
返到學校,我想幫叉燒同Erica影相嫁,點知佢閃左,
之後,我就問Angle可唔可以同我影相,佢問why,
我話其實係我個fd想同Betty影,所以想你幫幫手,
之後Betty真係同我影相啊!我D fd知道之後都發我脾氣啊!
佢地話聽日要我幫佢地去搵佢地ge偶像影相喎!
我唔知道聽日我會食幾多個檸檬……………
你地放過我啦,好唔好啊?