今日,我哦左迎風一個鐘佢先同我去睇波啊!
點知去到睇,聖方濟真係太...................
輸左,重要係大比數輸真係好慘啊!
我地走ge時候,我打電話比阿康,點知攪到阿康比教練鬧,
阿康真係好好好好對唔住啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
返到屋企又比娘親鬧,話做咩唔話比佢知去睇波喎~
其實我琴晚都話左去睇波嫁啦,係你聽唔到~~
娘親鬧完幾句之後,我就同阿爹去左食下午茶!
之後返到屋企又要做功課!
今日我一早就起左身,但就賴床賴到差唔多12點先起身!
係我賴床ge時候,不停有人call我,攪到我一定要醒!
2點幾就同細佬落左街打排球,今日加埋琴日練波ge傷就變成...............
好痛啊!我想以後都唔打排球啊!但係唔得啊!
之後我就比一大堆書活埋左啦,唔知道邊個可以打救我呢?
我同我身邊所有ge好朋友講:
今日上堂不停感釣魚,都係拜小丙所贈啦,早知琴晚唔同佢talk電話啦~
係上英文堂ge時候,Nicola cried啊,唔知佢發生咩事呢?
Nicola 你有冇事啊?有事可以同我地班talk嫁,我地會help u!
上 PHO 真係好鬼死悶啊,次次默書都fall,好heat啊~~~~~
放左學就去左練波!我雙手都.............好痛啊!!!!
聽日就放假啦,今晚一定玩天光!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日一返到去,我就同koko一齊上去VA room羅畫do。
點知.................冇做到,所以我放學就同佢地做羅,
我整到條裙,冷衫都......................
放學又要圖書比賽預演,我地練到味練過啊!點算啊?
下個Monday就係啦,我唔想我地班再輸啊!
你地要努力啊,知唔知啊,我地班指以你地嫁啦~~
今日個geoe quiz真係好爛啊,我有溫書都是得10分咋(20分滿分)
我D fd溫都冇溫都可以有13、14分,有冇攪錯啊!
我決定我test一定要考好D!
今日一返到學校就係度整board,好辛苦啊!
我警告你地啊,唔好再張我辛辛苦苦整果個board又感快張它................
如果你地張它..............我就對你地唔客氣!
Mrs Tam 佢今日個頭實在太型啦,後面全部飛起曬啊,
好攪笑啊,係我果班就一定知
今日有連續兩堂ge中文堂,救命啊,中文堂係最悶ge堂啊~
第一堂中文我地去左geography room上說話,我講得好爛~~~
第二堂又係上語文(定語,補語…)好boring。
放學我就立刻返屋企,真係奇怪,我冇係學校玩喎~Ha Ha
返到屋企就乖乖感做功課,溫書!
聽日ge geog quiz我一定要有好成績!
努力!加油!