| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
=3=''''''''  |
分類: 未分類 |
今日勁多野做,
好辛苦啊!
中文堂,
Miss Hau係度講人生大道理,
講左足足1堂,
好悶啊!!!!!!
Mus要考試,
死人Mrs.Tam比分比得勁嚴,
我唱歌得12/20,
吹笛14/20,
都算ok啊何?
PTH堂,
要默寫,
都係緊緊合格,
次次都係咁,
Wa Ha Ha Ha
Eng堂,
肥Chen話要Quiz,
點知佢唔記得話比我地知,
所以聽日先要Quiz。
聽日有2個Quiz啊,
Hist同Eng,
都唔知溫邊樣先,
唉.........=.='''''''''''
|
2006 年 5 月 24 日 星期三  |
冇野做~~~  |
分類: 未分類 |
今日上堂勁專心,
好難得,好難得。
放學之後,
我同Kathy去左金星食飯,
之後Kathy黎左我屋企,
我地係度談心,
勁攪笑,
我同Kathy ge友情算唔算邁進左1大步呢?
5.......
唔係太清楚,
Wa Ha Ha Ha |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
好想..............  |
分類: 未分類 |
今日勁傷心啊!
仲喊左出黎,
都係第1次係咁。
今日係迎風生日,
係度同佢講聲:「生日快樂!」
我仲去左伍若瑜同佢慶祝,
我哩個做阿媽ge,
都算唔話得啦,
係唔係先?
我地係伍若瑜門口等左好耐,
先決定入伍若瑜,
入到伍若瑜,
係咁比人望往,
勁無奈啊~~~~
同迎風玩完之後,
就去左石天,
點知佢味放,
我就去運動場等佢,
去到運運場,
佢打比我,
話佢:
「我要考試啊,你等得就等,唔等得就走啦」
我聽左之後D眼淚自己流落黎,
好奇怪,好奇怪,
之後我就叫左大阿哥黎,
大阿哥就黎左,
大阿哥真係太好啦,
我都唔知我可以點樣報答佢,
5..................
|
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
整蛋糕!!!!!!  |
分類: 未分類 |
由今日開始就放Summer time啦,
之後就會放1點5,
所以你地放假,
可以約我去街,
Wa Ha Ha Ha
放學之後,
就同叉燒,Jenny一齊係我屋企整蛋糕,
整得幾ok嫁,
希望迎風同Kenneth都鐘意啦,
希望啦,
依家我又係度煩緊,
點羅住2個蛋糕去石天啦,
有冇人可以幫我啊? |
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
好眼訓~~~  |
分類: 未分類 |
琴晚同人玩MSN玩到12點幾,
攪到今朝溫下溫下,
勁想打人。
食完飯之後,
就好乖咁做功課同溫書,
溫左Hist同中文,
勁辛苦~ |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 31 | »
|