| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
紅會成立~~~  |
分類: 未分類 |
今日紅會成立啦,
晨早就起左身,
整好曬D野就返學校。
返到學校開始綵排,
初初大家都唔認真做,
攪到比偉建同Becky @#$%^&*
Becky重擔心都cry啊,
一直綵排到12點9,
得番3個字食飯同換U,
係咁意食左幾下,
就去左換U,
換完U,
就去左門口,
同D入黎ge嘉賓敬禮,
好熱啊,
2點就去左Hall開始,
果時緊張到出曬手汗,
好在有驚無險。
最後個個都讚我地做得好,
勁開心啊~~~
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
好開心啊~~  |
分類: 未分類 |
今日勁開心,
不過唔知點解,
Wa Ha Ha Ha!
琴晚係MSN識左2個朋友,
1個係阿邦,
阿邦好可愛嫁,
佢個樣好似哈利波特啊,
佢重係MSN亂咁識女仔,
勁攪笑嫁,
令1個係阿頤,
佢有個電台嫁,
都幾似DJ,
把聲好好聽嫁。
今日lunch出左去食,
我地勁Kai,
佢地攪到我噴飯,
太可惡啦,
=3=!
|
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
上堂ZZZZZ  |
分類: 未分類 |
今日上堂我都好想聽書,
但我真係好想ZZZZZZ,
琴晚好夜先睡啊,
當然我冇睡啦,
我死都打開眼,
努力聽書。
放學要去紅會ge綵排,
我、Iris同Tracy係度練歌,
我唱到走曬音,
勁魚啊,
之後我就係度整場刊,
見到我自己ge感想,
真係好................
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
好辛苦ar~~  |
分類: 未分類 |
今日放夏令啊,
上堂當然有比心機聽啦,
Hist同Geog都要Dict,
我Hist就合格,
但Geog就肥左,
好hurt啊........
無奈.........=.='''''
重差D比Miss Po...........
放學返到屋企,
就好乖咁做功課,
3點幾差唔多4點,
Sue、Joyce同Cynthia上左我屋企,
佢地係度整桂花糕同菊花糕,
整到好
,
成立果日,
我一定唔會食嫁,
我都係警告你地唔好食啦,
知唔知啊? |
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
冇曬感覺!!!!  |
分類: 未分類 |
今日ge我跟本就係行屍走肉,
冇留心上堂,
冇專心做功課,
唉..........=.=''''''''''
我唔可以再係咁嫁啦,
我要努力考好個試,
順順利利升到班,
最好全班都升,
當然除左一D啦,
大家都明ge啦,
係唔係啊?
Wa Ha Ha Ha!
大家都話我應該同佢分手,
我應該點做啊?
聽佢地講分手,
定係繼續做佢ge地下女朋友,
我唔知道,
你地教下我啦!Thx

|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 31 | »
|