★呀麗★
只要1分鐘就可以碰到1個人,
只要1小時就可以喜歡上1個人,
只要1天就可以愛上1個人,
但需要花盡1生的時間去忘記1個人!
s051094
暱稱: 呀麗
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日快樂!
累!!!!!!!!!!!!!
新年快樂!
情人節快樂!
Red Cross Meeting
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我ge Xanga
我ge相簿
我ge留言板
邱+ Xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 16
今日人氣: 3
累積人氣: 1947
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天


返梨天!!!!!!! 開心 分類: 未分類

今日訓到12點幾先起身,

之後2點半就出門口,

3點幾返到梨天,

點知......

得我1個這女仔,

唉.................

我之前都話唔返嫁啦,

點知心軟,

返左,

算啦,

當返去玩下囉!

2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


開心?唔開心? 不安 分類: 未分類

今日都要返學校對卷,

有2科肥左,

但係我都知嫁啦,

好在平時分補到,

太好啦!

今天ge分數係:

Eng:48/100(平時分可以補到)

Eng Comp:51.3/95(同上次1樣)

Eng listen:61/70(高左啊)

Geog:39/80(差1分,唔知Mrs Mak會唔會比果1分我呢?)

Chin:68.5/100(好似係全班最高,唔知係唔係呢?)

Chin Hist:74.5/100(高分過上次小小,好開心啊!)

 

 

2006 年 6 月 28 日  星期三   雨天


對卷啊!! 愉快 分類: 未分類

今日返學校對卷,

科科都合格,

但分數就唔係太高,

等我報告下我ge分數啦,

I.S:64.5/100(差過上次小小T^T)

Hist:69.5/100(本來係72.5嫁,Mre Tam唔比分我,話我寫字唔靚喎!)

PTH:68.5/100(老師計少左分,應該可以羅得番)

H.E:21/50(都知道唔會合格嫁啦,算啦)

D.D:21/50(都冇過書,成績差唔多啦,)

Math:62/100(本來59分,點知MissTsang改錯左)

Mus:46/50(最高分啊,好開心啊)

今日只係對左咁多咋,

聽日都要繼續對,

希望科科都合格啦!

升到班就最好啦,

希望可以同D好相處ge同學同班啦,

第2班都無所謂,

哈,係唔係咁講先?

2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


煩! 不安 分類: 未分類

打不打打不打打不打

拿出手提電話

他    掛念她    但——

還是不打

怕不知說甚麼

怕說錯話

怕話說得太少

她    不快樂

他很怕愛的女人不快樂

 

打不打打不打打不打

拿出手提電話

她    掛念他    但——

還是不打

怕打擾他的工作

怕他的沉默

怕話說得太多

他    覺得厭

她很怕愛的男人覺得厭

 

兩部手提電話

在空氣中

睡了

2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


去蝴蝶灣 愉快 分類: 未分類

今日1早就起左身啦,

因為要去蝴蝶灣啊,

起身之後就係係度不停整野,

8點就落左去「阿寶」等邱+,

點知佢照舊—遲到,

佢重要點我去行果D冤枉路,

攪到我地遲到,

真係慘啊!

到左蝴蝶灣,

就去左買冰同汽水,

跟住就去左霸位。

佢地去左買野成粒鐘,

攪到我係度差D發脾氣,

佢地返到黎,

就開始起爐,

點知起極都起唔到,

結果都係要戴寶出馬,

戴寶1出馬就ok啦,

好勁啊,

到BBQ啦,

真係好熱啊,

我同邱+B完就去在玩先,

邱+攪到我1身濕曬同1身泥,

但佢完全冇事,

真係好無奈啊!

到部人BBQ完就去左玩水,

Jenny同邱+係度玩,

點知禍及無姑,

整到我同朱古力1身濕曬,

玩完之後,

我地就玩Truth or Dare,

都唔係太攪笑,

玩完之後,

我地就去沖身,

果果都係好似貞子,

原來邱+放低頭髮個樣,

係好靚女嫁,

真係味睇過都唔知啊。

上到車個個都去搵周公,

個個D樣都好攪笑。

我依家用幾句句子黎總結,

去蝴蝶灣之前=熱+濕

去到蝴蝶灣=熱熱+濕濕

起爐同BBQ=熱熱熱+濕濕濕

1班人玩水=熱熱熱熱+濕濕濕濕

沖身=最熱同最濕

希望下次有機會可以再去啦!!!!!!!!