今日返學校對卷,
科科都合格,
但分數就唔係太高,
等我報告下我ge分數啦,
I.S:64.5/100(差過上次小小T^T)
Hist:69.5/100(本來係72.5嫁,Mre Tam唔比分我,話我寫字唔靚喎!)
PTH:68.5/100(老師計少左分,應該可以羅得番)
H.E:21/50(都知道唔會合格嫁啦,算啦)
D.D:21/50(都冇過書,成績差唔多啦,)
Math:62/100(本來59分,點知MissTsang改錯左)
Mus:46/50(最高分啊,好開心啊)
今日只係對左咁多咋,
聽日都要繼續對,
希望科科都合格啦!
升到班就最好啦,
希望可以同D好相處ge同學同班啦,
第2班都無所謂,
哈,係唔係咁講先? |