有一個好姐妹
佢e排不回應我,不過facebook有回應人地
當時
不回我
我當時火,話佢
當我話好...個心好後悔
我用2個月時間想辦法
我請教同學,老師,法國朋友,有什麼辦法佢會彩我
我上課,考試,一樣一直想辦法
佢一樣不原諒我
我話:你可以不當我好姐妹,當朋友一樣可以的
佢一樣沒有回應我
好多時想想下胃痛
要食藥
facebook,msn,我係沒辦法on
佢一on facebook同msn,我係沒心機去用
好多人叫我放棄佢
話我沒有錯,係佢小氣
同我明明好有誠意知錯
不過一樣不原諒我
第8次圖:你個樣好可怕Y^Y,係5係我有什麼錯

|