| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
選科~>w<  |
分類: 未分類 |
早上,起身
算係凍,要用小小時間起身>w<
食早餐,
o 沒有魚食T^T
回到學校
老師第一課說選科的事
老師話可科以選3科
我當然選3 la
不會悶>w<
我打算選 物理,化學,仲有一個要考慮,
可能全理科
不過生物係容易
有d悶,
要考慮一下>w<xd
|
啊,好彩,不凍>w<  |
分類: 未分類 |
一起身,o
什麼事我好容易起身,
沒想到係不凍xd
洗面,係早餐
回到學校,好彩老師病
不用上熱身課xd
到放學
發現o,好容易過wo |
2010 年 12 月 13 日 星期一  |
個心好像有D...不想上課  |
分類: 未分類 |
一起身.個心好像係5想上課
可能係同中文的事有關
我食好早餐,出去回校
老師叫我見佢
老師話:你係5係中文的事心情5好
沒想到老師知道我係中文的分數,心情5好
我話:你點知的
老師:當然知道LA,你次,次一知道中文的分數,一定心情5好
老師叫我不要放棄,家長果到我會同你說好說好說話
我一直怕家人話我中文5好
我比我mother的msn老師
老師說好後
老師話:你家人對你好好啊,中文5好,不會死
我知道後,個心 好好多
一放學,回家zz~ |
第一考試  |
分類: 未分類 |
早上
老師打比我
話我知道第一次考試考成點
老師話:第一次考試,全科合格,排名:4/36(3b 有36人)
中文食我好多分
我知道後係好火
如果5係中文,我一早第3名
我e+沒心情打bloy... |
病...>w<(2)  |
分類: 未分類 |
一起身,我係38,6*c
算係退燒
不過仲係有d頭痛
我食好小東西
係個人沒胃口食
食,好去zz
我9:00 zz到3:00
好彩係有人關心我
當我有燒
我家人出國回來看我
(我以為,不會有人關心我)T^T |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|