| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
o.......算係不凍>w<+ 星期3 BBQ  |
分類: 未分類 |
早上
起身發現5凍
可以早D起身 沖涼
沖好,食早餐
食春卷X6+魚
回到學校
老師話星期3 BBQ
我們星期4放假
bbq,我算係.....愛食掛
|
中央圖書館~T^T  |
分類: 未分類 |
我早上10點去中央圖書館
打算看下心理學同物理學的書
估係明白說什麼
同時我見到昨天果個大學生- -
話我看什麼書LA
我話:I see Psychology Books and physics books
佢話:好la,我有事,88
我心想,佢好明顯係不知道我說什麼
I see Psychology Books and physics books(我看 心理同物理書)
看到4:00回家,食雪糕~xd |
算係凍....T^T  |
分類: 未分類 |
早上
,發現5係好凍
可以早D起身,
食早餐
出去中央圖書館看書
有一個大學生,同我說話
5知佢想點
說什麼:有沒有男朋友?什麼中學?你看什麼書啊?
我當時係口呆
沒辦法回答佢
我看到....3:00
回家休息~
|
想凍死人....>w<  |
分類: 未分類 |
果然係得6*c
好彩我不用上課
5係的話,我一早想死>w<
我打算放棄不玩blog
不會有人看 |
點上課啊? 凍到得9*c >w<  |
分類: 未分類 |
早上
o,凍到係沒辦法起身
我一樣有起身
食早餐時,看下tv
o,得9*c
,一 出門口
啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~凍死人啊
我急急腳,回校
我食 好多風- -
直到放學
一出課室
啊呀>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>T^T
同早上一樣
食好多風
*(明天點算好,好像話得6*C)
我一回到家ZZ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|