| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
悶死人~~~~~~~~~~~~T^T  |
分類: 未分類 |
一起身
食早餐
呆下呆下看書
個心一直想
不如早D考試la,放什麼假姐
我好有信心,考試
真想早d 考試
|
呆呆過放假~  |
分類: 未分類 |
明天聖誕節la
不好彩家人話5洗出國
正常一到聖誕節一定要出國
同家人過聖誕節
不過e+ 不用
沒心情打blog t^t |
教人好累.....Y^Y  |
分類: 未分類 |
昨天同學 MSN add我
叫我教佢地(4人) 數學,生物同地理
數學: 好彩,佢地學到明白
生物: 佢地算係,明白
地理: 用好多時間教
我教到個人好累
早知叫佢地請我食布丁算 =口= |
正式放假+ 好多人為我打氣T^T  |
分類: 未分類 |
我本身有玩
電吉他/bass/小提琴/電琴
我上台表演la我
上個月有同學教我唱歌
我唱係日本動畫歌
我一出場好多人為我打氣Y^Y
好多人叫我,紅紅(花名)
我一直唱,
出到去
有好多同學
話我唱得好好,衣服好可愛,要比心機
老師一樣有為我打氣
有個同學比花花我Y^Y
沒想到...我第一次唱歌,有人為我打氣 |
5係好想放假~Y^Y  |
分類: 未分類 |
個個人係好愛放假
不過我係一個不愛放假的人
1. 好悶
2.我5係愛出去玩的人
3.出面5知有什麼好看/有什麼好玩
4.熱(天生好怕熱)
5.空氣5好
6.hk 沒什麼好人
以上係我不想放假
我想上課,多過放假
不會悶>w< |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|