紅葉領域
Hello, everybody!
I called red, I was Diocesan Girl's School students
s12610903
暱稱: 紅葉領域
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去飲好累
大家,我回來la
沒什麼可以寫
我的布丁姐姐
正式上課
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 139
今日人氣: 2
累積人氣: 721
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 25 日  星期六   晴天


悶死人~~~~~~~~~~~~T^T 鬱悶 分類: 未分類

一起身

食早餐

呆下呆下看書

個心一直想

不如早D考試la,放什麼假姐

我好有信心,考試

真想早d 考試

 



2010 年 12 月 24 日  星期五   清涼


呆呆過放假~ 傷心 分類: 未分類

明天聖誕節la

不好彩家人話5洗出國

正常一到聖誕節一定要出國

同家人過聖誕節

不過e+ 不用

沒心情打blog t^t



2010 年 12 月 23 日  星期四   寒冷


教人好累.....Y^Y 作嘔 分類: 未分類

昨天同學 MSN add我

叫我教佢地(4人) 數學,生物同地理

數學: 好彩,佢地學到明白

生物: 佢地算係,明白

地理:  用好多時間教

我教到個人好累

早知叫佢地請我食布丁算 =口=



2010 年 12 月 22 日  星期三   清涼


正式放假+ 好多人為我打氣T^T 感動 分類: 未分類

我本身有玩

電吉他/bass/小提琴/電琴

我上台表演la我

上個月有同學教我唱歌

我唱係日本動畫歌

我一出場好多人為我打氣Y^Y

好多人叫我,紅紅(花名)

我一直唱,

出到去

有好多同學

話我唱得好好,衣服好可愛,要比心機

老師一樣有為我打氣

有個同學比花花我Y^Y

沒想到...我第一次唱歌,有人為我打氣



2010 年 12 月 21 日  星期二   寒冷


5係好想放假~Y^Y 鬱悶 分類: 未分類

個個人係好愛放假

不過我係一個不愛放假的人

1. 好悶

2.我5係愛出去玩的人

3.出面5知有什麼好看/有什麼好玩

4.熱(天生好怕熱)

5.空氣5好

6.hk 沒什麼好人

以上係我不想放假

我想上課,多過放假

不會悶>w<