回憶收藏箱

要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛

 
 

暱稱: NewStricker
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

留戀過去只是束縛自己
那些回憶不是我的
如果現在在你身邊的不...
最完美的 夢!?


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
晴天晴天2008 年 11 月 13 日  星期四晴天晴天  
相片 滿足

相片, 為最會騙人的死物

它將相中的對像, 透過攝影師的手法,
與相機內置的功能, 將一切拙點收藏,
突出其最美的一面......

相片, 為歷史的見證

由以前的黑白照, 到今時今日的數碼打印
單單看到這點,
就能深深感受到如今科技發展的速度,
與時光迅速的流逝......

相片, 為腦袋的擴充器

人的記憶力有限,
隨時間的過去,
會選擇性將不太深刻, 或是對現時不重要的事忘記,
即使是感人的事, 也終有一日會不小心地忘記掉,
當然, 總會有少許殘渣遺留下來,
而我們就可透過那一小點記憶, 與相片結合,
形成昔日的記憶......

今日的我, 就被這些擴充器擊敗了......

 

                                                                                   Thx for 相片的來源

發表時間︰2008-11-13 11:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2008 年 10 月 3 日  星期五晴天晴天  
道理 滿足

我一直都相信

世上並沒有偶然

只有必然~

不過有人睇到呢句話之後,就咩都唔做,話

咩都整定架啦,咁我做唔做又有咩分別呢?

佢當然有佢既道理

不過,原來並唔係真係整定架

因為仲有一條道理:

能夠改變一個人的就只有邂逅

雖然,呢個邂逅都係必然既,但點先會有邂逅呢?

邂逅係講緊人同人既接觸

如果咩都唔做又點會有邂逅呢?

所以,第一條道理再唔係懶人既藉口啦

想要變好的,就必須保持正常既生活,先有機會有邂逅

才會有改變既機會

才會有變好既機會

發表時間︰2008-10-03 01:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2008 年 9 月 2 日  星期二晴天晴天  
體會......

剛剛一上網就睇到呀姐俾網民抨擊

一時有感而發

網絡給香港人言論自由

一向市民的言論都不太影響整個社會

今日,很多市民升級做網民

而且有話直說的性格都出來了

公眾所發生的事,網上很快就流傳,且有回應

可是,好的不多人讚

做錯了事的,大罵不對的卻大有人在

這是一個良好的風氣嗎?

看來不是......

以往成為名人後,行為都要檢點一下,怕"狗仔隊"影到

現在,做任何事都要小心,因為"網民"無處不在

威力比"狗仔隊"大得多了......

這權利,我們是否用得太"盡"呢?

發表時間︰2008-09-02 12:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


雨天雨天2008 年 8 月 11 日  星期一雨天雨天  
單車 愉快

今日係一個唔係咁好天既日子

有人約左成班人出黎,話踩單車去白泥

 

點知未出門,先落雨...

真激氣,但冇人叫終止,於是照去

 

主辦人叫我地去元朗租車

點知自己就遲到.唉......

 

佢趕到果一刻車子打滑...幸好沒事

 

一路上,雨時大時細,我地都要行下停下

最後到左白泥時都仲落緊雨,幾個日都要係傘下進餐

 

回程時雨還下得更大

每一個人都濕透了

 

不知道有否病倒呢?

 

p.s:    主辦人:david

       同行人物:johnanthen, stricker, 飛飛, wendy, emily

發表時間︰2008-08-12 02:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2008 年 5 月 11 日  星期日晴天晴天  
2008-05-11

今日冇溫書,出左九龍 innocentre 到做義工

本身有 cain 同 yeelok 架

不過佢地有事,得番 monica 陪我

出到去,遲到

miss左d野

但會埸d人又安排好左......

跟住我地兩個被人不停調去唔同位到做野

最後 monica 做接待,而我去左點票

我地由0830玩到1700

好累,但好開心

 

p.s   thx you 陪我

p.s2 希望cain可以快d完成你d野啦

發表時間︰2008-05-11 12:52 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]