要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
現在既時間係 凌晨 2時04分
已經係8月8日既凌晨
再過幾個鍾,就放榜啦
而家既我,雖然表現到一d都唔緊張
但係心裡面其實係擔心緊
擔心自己升唔到
擔心朋友升唔到
又擔心升到唔知會點
如果朋友升到,自己升唔到,我可以點?
如果自己升到,但係朋友升唔到,我又應該點呢?
總知,先多謝各位支持我既朋友啦~
各位,多d聽收音機啦~
今日難得出左去睇戲....
睇左一套個個都叫去睇既戲
『不能說的.祕密』
好正
大家如果未睇就去睇下啦
唔單只內容正,入面d鋼琴曲都好正~~
跟住佢林植到玩wii
有兩個手掣啦
又玩大富翁
同david合作玩死d對手
哈哈......
咁耐都冇打日記..
一時打唔到太多野出黎添...
算啦,早抖
朋友既生日,唔理用咩方法都好,都要記住!
到佢生日果日,就算唔送禮物都好,祝賀既電話都一定要有!
如果唔係,過多一年,佢就可能唔記得你......
而且,你知道佢開心,自己都會開心
何樂而不為?
今日david整左蛋糕
我有幸有份食~
好正丫~朱古力蛋糕~
不過食完之後會口渴的,唔可以食得多......
林植終於都加入魔獸行列了
我都做左2件事
三國無雙3猛將傳
全道具入手
周泰lv11武器入手
準備達成所有人物技能+武器MAX化
生日禮物的製作 1/3 完成
今日...落左sunny到玩
先同sunny & david玩winning
後來加埋湘妹一齊打牌
打足四圈
輸到貼地><
夜晚出左去食sushi......食到好飽
接近12點,又同穎傾左陣電話
雖然關係唔同左,但反而多左野傾咁....
怪怪的....
訓lu...