要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
剛才重新睇左次自己d日記
發覺原來都幾白痴
不過,講真的,唔少都係值得回味的
但係有一篇係用web黎寫的出左少少問題
所以用左d時間修復
寫日記真是不錯的呢~~
今日真係忙
左手用手機教 L 君整日記,右肩架著定的那個電話聽C君講Y君
仲同一時間係msn應酬Y君
那個Y君看來愛上了我了
但我對wingwing的心還未死!!
一次過講兩個電話真係好煩架
活見鬼
有乜野由會係呢個時候病架
今日仲要係考maths同cit添架
死啦今次
玲,雖然我冇得救,但係你唔可以衰架
努力!!
先補回早兩日的
感謝各位還記得我生日的朋友
即使沒有禮物
每一句的祝福反而更有意思
今日的
第一個小息收到補回的禮物,係串珠章魚,好得意,thx~
第二個小息俾人踏甩左鞋底
放學要慢慢行番去
不過偶而地碰到久遠了的『她』
跟上前問候一下
她聽到後竟低下頭快步走去
很奇怪的反應
不過,又是否意味........
那應該沒有可能吧了
不過就算是都不管了,要溫書啦!!
而家呢一刻,3月6日,我又大一歲啦
可惜冇乜人知道or記得
冇理由返到去同佢地講,『喂,我生日呀』咁咩
算啦
咁既生日都過左幾年啦
期待奇蹟 吧啦