要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
呢幾日都好悶,冇咩寫
不過今日down左幾個笑片睇,都幾好笑
bob同david lee 甩底冇黎
但係我今日由朝早玩到夜晚,好happy
0900 雨中游泳
0200 同金金,冰冰等人打牌
0400 鋤dee
0530 羽毛球
好開心可以同大家一齊玩咁多野!
今日lunch慣性上6樓,之後見證一件事......
梁文靜小姐於2006年5月31日在607室用手電,被廖sir撞到正。
被判不能在lunch time進入607室.......
不知可喜還是可悲
放學同david一齊搵david
中途call到bob
接著也call到david了
明天david x2 + bob + sticker攻打四方城@3206
久違了的戰友~
太好了!
我仲游到水呀。不過得25m
夠用就得啦,比賽唔洗中途離埸就可以了。
始終仲係有少少在意。
如果David說的是正確,那"她"的話只是藉口,那我會更加在意。
但係假若係真既話,可能還有少少機會呢?
會嗎?.........
不知道............大概唔會啦
我認為......
唉~亂馬,你就好啦,身邊有咁多女仔戀上你,連犬夜叉都有一個呀。
可是我連一個也沒有啊!
好可憐呀~