要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
兩件事,
一,睇"Pride and Prejudice"
我聽唔明,不過d細路好得意呀
係家姐的男朋友同自己表白時,個細路彈左出黎。
好好笑~~
二,約到"她"啦,"她"同我係sunday出去比賽場地見オモオゆ
咁我就有機同"她"單獨交談啦~
另外,又唔合格啦,a_math,bio.......
fail.....fail......fail.......................
想死.....
黎緊4個星期都有壘球比賽呀
正呀
唔知"她"得唔得閒呢?
如果得既話.........真係諗下都開心呀
因為我有機會同"她""表白"
不管結果怎樣,至少還做了些事。
今日係媽媽好想訓既時候,俾左D卷佢簽。
佢都冇我咁好氣黎話我。
險~
exam完左啦,不過人地話『完結其實係另一件事既開端』
我信佢講既野。
因為我要開始為自己既將來打算。
各種各種既事。
其實我今日仍然有你地係身邊,我都已經好好彩啦。
我都唔可以再強求其他野啦。
我知道"她"應該有男朋友。
如果我不能打動"她"的心,那我只好祝"她"們幸福吧了。
另外,我都唔知爭Miss Ma 咩功課。
都唔知點算好。
不如訓醒再算。
辛苦左成個星期,大家都抖下啦~
今日明明仍要努力。但係個Oral去得勁快,只15:30就走得。
於是先來一埸友誼賽(2圈)
RER(東)、Sunny(南)、我(西)、鄧狗(北)
大家1000做底,本來我以1700大勝,但RER要上訴一局
西圈東局(無限番)
RER以一局十三么反勝
一齊清袋................
就算如此,今日呢場係一埸值得記住的~~
係聽日,有一個名為SBA既障礙係我既面前。我必須將之擊倒。可是我沒有把握做好。我快將要孤軍作戰。
在我重新踏上戰場之前,我想聽到您的鼓勵。您是我的目標,我要為你發奮。
縱然最後被你拒絕,但是我不會後悔我今日所做過既野。
一切無愧於心,每件事都盡力去做,直至最後一刻。
在大約40小時後,我將會得到解脫。到時我會想辦法令你明白我的心意。
現在就讓我好好休息一下,迎接未來的挑戰。