回憶收藏箱

要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛

 
 

暱稱: NewStricker
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

留戀過去只是束縛自己
那些回憶不是我的
如果現在在你身邊的不...
最完美的 夢!?


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
晴天晴天2006 年 5 月 16 日  星期二晴天晴天  
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間︰2006-05-17 12:46 AM  


晴天晴天2006 年 5 月 14 日  星期日晴天晴天  
吹水

今日去左借書做book report

同david一齊

借完之後係銀座行左一陣百佳

又係河邊行左陣

夾埋行左兩個鐘

途中一直吹水

俾佢點醒左

知道有d一定要做既

一d唔拖得既野

thx~~

發表時間︰2006-05-14 02:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2006 年 5 月 13 日  星期六晴天晴天  
HappyHour 愉快

今日同sunny、david、noel、蟹茵,放學去左天恆後面果到"消磨時間"

我地一齊行去有得坐既地方既時候,

佢地叫左一聲。

我上去睇下,原來係隻蟹......

david叫蟹茵同佢傾計

佢又俾人打lu......

行到去有得坐既地方,大家放低哂書包,係到玩...

不過同時餵蚊~今日勁多蚊...

noel俾我地以『表哥』一詞係咁玩

跟住sunny係咁俾佢打~~

我冇俾佢打,係到望天

見到d野~

有d野係個天到飛,初時似為係飛機,不過唔係,因為那東西會著火的

我地係到望左一陣,跟住再玩左陣,咁就成個鐘啦~

如果每日都有呢個happy hour就好啦

發表時間︰2006-05-13 01:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2006 年 5 月 11 日  星期四晴天晴天  
再次感恩 愉快

見到一班老友,係咁幫我搵歌,為的可能是玩,也有可能是為了我的將來。

無論如何,都應該多謝你地~~

歌曲雖然變了,但是並無減去我的鬥志。

 

以下一首歌,送給你們的:

 

男子組 - 林海峰/鄭中基/蘇永康/梁漢文/古巨基

填詞:林海峰(RAP:陳奐仁@The Invisible Man)
作曲:陳奐仁@The Invisible Man
編曲/監製:陳奐仁@The Invisible Man

林:叮…噹…叮…噹
(RAP:你的心情我能感受 還是有話說不出口)
古:一...二...三...四
(RAP:對 我們再次有些事情需要你知道)
古:兄...弟...打...氣
(RAP:Ah The Invisible Man 再次出現)

林:中環人收工除呔 黑皮鞋收埋
  穿新出經典復刻 七零年波鞋
  湊夠腳約0下老友 踢0下波冇壞
  細個0既老友到晒 個個都肚腩大

林:新波衫波砵皮球衝出球場拉柴
  心情如小孩 仲扮活潑通山嗌
  波友一黐埋 吹水懶灰諧
  三張幾通處派 佢大力射左出界

鄭:身邊靚女走晒 我額頭禿鬼晒
林:仲廿歲仔咩 o徙氣
  你係咪要想死 想死你都有排

蘇:車樓我點供晒 一身屁股的債
林:仲扮眼濕濕 扮晒o翕耷
  但係我都冇錢 點借錢你還欠債

*林:老友咪嘆氣 我點幫你 baby
   振振兩臂拍拍背肌
   打氣 baby 力要谷起
   想當天可以孩子氣 未要(子貝)飛
   今天爭爭氣男子組靠你*

林:死仔 0黎埋堆啦埋
  死佬 玩得起玩埋
  死仔包 爭乜鬼金牌
  一齊 跑唔完都跑埋

林:小球場 一班耆英 跑全場死捱
  筲箕灣施丹大坑碧咸狂打柴
  踢兩野個個斷氣 個個煙癮大
  老友記老過魯爾 對腳應砌去賣

林:呢班波 當打時期 羅小型球金牌
  呢場全挽鞋 大啖白泡嘔得快
  口水都乾埋 踩波車拗柴
  乜筋都抽過晒 佢淨係打winning快

梁:啤酒兩jar隊晒 身紀有得好快
林:係咪要修身 減肥
  食藥再搣脂 姿整過小女孩

古:翻工我翻足晒 我份人工減晒
林:又未到炒得 未算死得 就算炒
  最多早退休 暢遊世界

REPEAT*

林:細個大家執波很快
  個個大把瀟灑走上街
  球場維記 行行企企
  平台訓覺 魚翅我食到飽晒

林:要買合金爸爸即買
  細個話之當街小個解
  童年時你 童年時我
  聯群結拜 成個世界我玩晒

合:老友咪放棄 放都o徙氣 baby
  振振兩臂 拍拍背肌
  打氣 baby 用腦谷起
  一班啤酒肚在喘氣 大曬腹肌
  波波交俾你男子組靠你

合:老友我撐你 我梗幫你 baby
  振振兩臂 拍拍背肌
  打氣 baby 射到飛起
  今天點可以話之你 仲放飛機
  爭番一口氣男子組靠你


發表時間︰2006-05-11 12:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2006 年 5 月 9 日  星期二晴天晴天  
感一感恩 愉快

今日約左david去唱K

同行人物包括:sunny、noel、蟹茵、man靜

我一坐低,唔夠三首歌,sunny就迫我唱"三生有幸"

話當係練歌喎~

唱完之後david同我講實入到決賽。都唔知佢講真定講玩

不過我連伴奏碟都冇,又點比丫......

 

跟住過多幾首歌,問題出現了。

全部都係班女仔既歌,我地d男仔冇歌唱.........

接著sunny都一直點歌,點到張list full左

再過多陣,終於都到我地唱啦~~

我都搵左幾首黎唱

其中有機會俾我唱孤兒仔既苦榮部份

佢地話我唱得好似喎......

都幾開心架~~

 

不知不覺就6點啦

不過冇人理我地,咁又唱多左陣

直到唱完"浪花一朵朵",我地終於離開了

不過man靜屋企人係咁搵佢,叫佢番屋企

但係都影埋貼紙相先走

 

影果時,又有趣事發生,

係影完果時,個個都出地choose相,可惜大家都唔記得係係入面choose

攪到明明有6張,變到得番3張

不過都算啦,因為我終於都同朋友影過貼紙相啦~~

 

今日,我先至覺得自己有同過朋友出街玩~~

 

David、Sunny、Noel、蟹茵、man靜,多謝~

『明天清晨,牽手觀看日出,感一感恩~』

感謝主賜予我朋友,令我變得不再孤單......

發表時間︰2006-05-09 12:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]