今日約左david去唱K
同行人物包括:sunny、noel、蟹茵、man靜
我一坐低,唔夠三首歌,sunny就迫我唱"三生有幸"
話當係練歌喎~
唱完之後david同我講實入到決賽。都唔知佢講真定講玩
不過我連伴奏碟都冇,又點比丫......
跟住過多幾首歌,問題出現了。
全部都係班女仔既歌,我地d男仔冇歌唱.........
接著sunny都一直點歌,點到張list full左
再過多陣,終於都到我地唱啦~~
我都搵左幾首黎唱
其中有機會俾我唱孤兒仔既苦榮部份
佢地話我唱得好似喎......
都幾開心架~~
不知不覺就6點啦
不過冇人理我地,咁又唱多左陣
直到唱完"浪花一朵朵",我地終於離開了
不過man靜屋企人係咁搵佢,叫佢番屋企
但係都影埋貼紙相先走
影果時,又有趣事發生,
係影完果時,個個都出地choose相,可惜大家都唔記得係係入面choose
攪到明明有6張,變到得番3張
不過都算啦,因為我終於都同朋友影過貼紙相啦~~
今日,我先至覺得自己有同過朋友出街玩~~
David、Sunny、Noel、蟹茵、man靜,多謝~
『明天清晨,牽手觀看日出,感一感恩~』
感謝主賜予我朋友,令我變得不再孤單...... |