要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
Monster Hunter 個save冇左
又要重新開始
既然係咁,就一於重頭黎過,唔用之前果套打法
以前用大劍/太刀,今次用片手
各位
報左名參加歌唱比賽未呀,報左就練歌啦
未報既就試下聽日或者星期二有冇得補啦
難得今年咁多人玩,咁就唔怕啦~~
今日lunch,去M記買野食
見到冰冰、湘妹、金金係到
佢地諗緊下晝有咩做
我搭嘴話不如放風箏
佢地竟然同意左
仲做左兩隻
我冇做到,但係陪左佢地上山一齊放
湘妹同冰冰係到放風箏
我同金金係後面影相
大家都玩得好開心
仲約定下次一人做一隻
換過個長d既線軸 (今日放到冇線)
睇下放得可以幾高
難得有個星期六有佢地陪
真係三生有幸~~
『三生有幸 我似是初生.......』
〈三生有幸〉
第一次到"基地"(影日落既地方)
個view唔錯
可惜美中不足,差一個人冇到
妳知道我到講妳的
下一次我希望妳可以到
數天前開始將信件由數據轉化為實體,合共花了三天。
接著要做的,是修飾信封及安排一切有關送信的種種。
日期:起碼十一月三日或以後
地點及方法:學校(或門口), 直接俾佢
其他............未諗
只有一次機會,我也不會給自己多一個機會 (直至會考結束),不成功,便成仁
努力!!
wing給我的信件
在數小時前
被母親弄至粉碎 (洗衣機之粉碎)
沒有了,沒有了..................
我想哭 但又哭不出來
好辛苦呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!