要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
都好一段日子冇寫日記啦~~
今日辦年貨,順路行下花市
原來f3班友仔去賣豬仔
我去左幫一陣手
原來都幾好玩
^^年三十啦
咁又一年啦
又要重生啦~~~
若有所失的感覺充斥腦海......
雖然我倆相隔兩地
但仍能一起渡過新一年
thx~~~
準備一下吧....
由今日起
本人與一切娛樂將會被隔絕
直至另行通知
接受現實
連christmas都唔寫日記!?
冇可能吧
難得一日可以同wing行街^^
佢同我係呢附近係咁行
佢講左唔小野俾我知
包括有關"健"既事
這是一個可以讓我記住既christmas
p.s. sorry呀,sunny,david,今日出唔到黎同你地玩!