要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
今日去左"振興新村"BBQ。
本身係同david打桌球的。算了吧~
BBQ前,去左剪頭髮(又剪...)。
剪頭髮果個話我有頭皮,俾左支洗頭水我。
叫我一日洗兩次,每次用半格(好似睇醫生)。
仲要係一星期後覆診添。
無奈... ...
那首歌,好想唱給"她"聽。
奈何沒有純音樂,可能未能在台上表明我的心意。
"她"day5當值,由今朝一入門口開始就見到"她"。勁開心呀。
小息果時,我冇帶錢,"她"的出現,救活了我。
lunch派卡,娟娟冇番,洪遠打波,我一早去左當值。
我隔離位一直冇人當,好像是留了位給"她"一樣。
一面當值,一面傾下我的事,"她"的成績......
可惜放學搵唔到"她",唔可以送"她"回家。
不過也送了man靜一程,也算是做了好事吧~
明明今日輸波,又曬傷,但係我覺得好開心。
因為我覺得"她"在陪我。
由我忍不住send左個message俾"她"以後,"她"就一直跟我聯絡。
我問"她"要不要我幫"她"拍照,"她"再次露出那令日開心既笑容(即使隔着電話好想像得到)
"她"令我再次著迷了,這埸比賽也好像是為了"她"而打的。
我再也忍不到了,我一定要跟"她"說出我的心意!
本以為可以同"班長"打gundam,點知俾Miss Ma 叫一叫我放學搵佢,就冇左個機會啦。
攪到得番我一個練機。
俾我練左幾部正野(F91、ZZ)
可惜冇人陪我玩。
好悶呀~
另外,オモオゆ明天0900有比賽
我地就1400
唔知結果會係點呢?
總知避左個 xx禮 就算啦。
只可惜"她"唔得閒罷了......
今日cl,明明可以一齊打AOC,點知俾miss ding拉左去影相
番黎之後個個走哂
冇人陪我玩
"她"同我講星期日唔得閒呀
又少左個chance啦
點算好呢?
CIT我都係勉強合格咋
sucker,你呢排攪咩呀,咩都唔得既?
係咪有事呀?
我都唔知,不如你話番俾我知。thx~