今日,5月14日
考完我最後一科a-maths
(唔係仲有oral咩)
(oral唔計啦)
係考之前,david call我,約我去唱k-lunch
我係元朗考,考完好快行到去
原來noel,connie同歐陽一早到左
隨後到既係我,英英,彪彪,牛牛
最後就係david同肥蟹啦
我地竟然搵番d兒歌黎唱,但係最開心都係唱兒歌果時
個個都放聲高唱(除david外)
攪到把聲沙左(我冇咩事)
跟住唱到3點9,唱完當然去左影貼紙相啦~
影完行番過朗屏,打算玩桌球(同行人物:我,david,彪彪,英英,肥蟹)
行到元朗廣場,david打黎話冇埸(佢冇影相,行左去book埸先)
咁我地3個男既就去左打機(1942)
佢兩個女既就去左行街
我地打完(1 hour),搵番佢兩個,先發覺.......佢兩個去左學化妝.......
無奈ing.......
完左啦
盡情去玩啦
玩之前哄一下涼子先~~ |