回憶收藏箱

要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛

 
 

暱稱: NewStricker
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

留戀過去只是束縛自己
那些回憶不是我的
如果現在在你身邊的不...
最完美的 夢!?


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
晴天晴天2009 年 4 月 21 日  星期二晴天晴天  
遺失

你有冇唔見野丫
一D可能好重要既野
唔記得有冇?
咁睇黎你都有唔見野啦∼

由我地細細個開始
就開始擁有野
玩具、衣服,甚至回憶
不過,看來遺失了它們,你都不太在意

那,小學呢?
那些同學、朋友
還有那個對你很好、很溫柔的班主任呢?
應該,你都忘記了他們的樣子了

中學的事,應該沒有忘記得清了吧
因為開始有自己的想法
開始有了不同的事情
深刻的、感人的、傷心的...
還有呢?
沒有了吧...
曾經坐在我身旁的那個她...是誰丫?
曾經將我的筆袋收起的那個他...有這樣的事嗎?

看來,曾經對自己很重要的事情、物件
要是真的沒有了,都不太緊要

那,你還會花太多到一些將來都會 "遺失" 的東西身上嗎?
時間、金錢等等都是可以花的
要如何花得其所
大家都要好好的想一下了

發表時間︰2009-04-21 12:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2009 年 4 月 1 日  星期三晴天晴天  
新方向

尋日,我番左去天悅學一種叫 xo既電腦既用法
遲d會教d細路玩
其實部機冇咩野
係個mouse既操作有d問題
入面有個叫"turtleart"既野好似以前隻甲蟲咁玩
好想玩多幾次

完左果堂,就收到珊miss既電話
話天澤請p.a,問我有冇興趣
畢竟果到都係比較熟悉既地方
人工低小小都冇所謂啦
所以呢排就要做d準備
等再有電話既時候唔洗咁趕

最近,中7既都考緊AL啦
完左就可以搵番我d fd一齊玩啦
翁祐又係呢排考試
搵楓番天悅都唔得......
唯有自己一個再等多排啦
可惜到時都唔知會唔會到我唔得閒........
總之都係到時先算啦~

發表時間︰2009-04-01 03:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2009 年 1 月 15 日  星期四晴天晴天  
學科新體驗

以前我成日都會諗『讀書為乜?』
將來我做野,都唔會用到呢d技能架啦
係咪先?

的確,我都相信呢d可能係大家既心聲
可是今日,我竟然諗通左......
而其中,我比較想講《中文》

聽、說、讀、寫為語文既四大範疇
每一項,都係息息相關

首先係說
應該冇人唔識講野架啦
但其實真係有唔小人識架
講完一樣野,人地都唔明既
咁咪叫唔識講野囉
說話係一個交流訊息既方法
既然目的達唔到,即係功夫未到家啦
咁就應該去檢討下啦

跟住到聽
唔好以為聽唔明人地講野就實係人地錯丫
抓住話語中既重點,成為接收既訊息係聽者的責任
抓不住的,可就會引起誤會
定係你根本就冇留心聽,唔專重人丫?

到寫啦
我而家有野想同人分享
但又怕俾人話,或者怕同人講野
寫出黎囉
寫係網誌到
同意你既,會有正面回應
唔同意既,可能會罵你
不過隔住個螢幕,就冇咁大壓迫感,冇咁怕聽到
甚至可以刪除埋佢
何樂而不為?

最後係讀
人家用心寫一篇文章
並唔係為左俾你去考試
而係人地真係有感而發而寫
你見到"閱讀理解"
點解會有咁多問題架
係咪自己作出黎架?
這都有可能...
只是大多數,文章本身都有相同的意思
才會被選擇為問題

唔好以為讀書係為左升學,為左更高既目標
反過黎睇一睇
其實我地好需要呢d技能
用係唔同既方面......

發表時間︰2009-01-16 12:04 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2008 年 12 月 25 日  星期四晴天晴天  
08 Christmas

今日係聖誕節
係1個鍾頭前我仲係人地屋企玩緊
但係丫媽仲未放我去到咁夜
所以而家我係屋企打緊blog

看見就要相信
有時候, 前情發生左
就算幾咁冇可能既事
見到, 就應該去信
除非只係聽講過
咁你就可以唔信

就好似"今個聖誕大件事"咁
個男主角做左聖誕老人
身邊冇人信
但係佢個仔見過
所以佢信有聖誕老人

所以有時有d野
好難對人解釋
咁就俾佢地見識下啦
令佢地冇聲出

 

 

p.s. thx noel
你屋企令我感到自己有存在感
只因大家相聚係你屋企既時侯
都仲會記得我......

發表時間︰2008-12-25 01:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


晴天晴天2008 年 12 月 13 日  星期六晴天晴天  
又一個完結 鬱悶

今日,係我成個展翅計劃既最後一日
先講下單元二
識左都唔小fd
但仲有聯絡既就唔多
只餘下幾位
單元二仲送左多一個hae既地方
"天澤YMCA",而家仲係果到做緊義工

跟住就出左屯門寶田啦
單元一同單元三都係呢到
仲有深刻印象既(唔包括單元二識落果d)
丫嚴,細s,奇拿......原來我有少年痴呆...
得著呢...好多証書囉~

到今時今日
單元四係元朗大會堂到上
完結既今日仲有個畢業bbq
都算係一個完滿既尾升啦
尤其係last既dare or dare啦
唔知會係幾多年後先會唔記得呢?

係呢到,為左唔好連剩下既人名都唔記得
係到將大家既名都打哂出黎啦

m仔(sam) 駒 rebecca sophia 嘉禮 豬茵 丫婷
丫嚴 細s 
奇拿 茄牛,肉醬意粉(丫青) 乾炒牛河(丫萍)
泰山 豪仔 vivi yvonne 散打 丫龍 man昌 雪梨 Ikar 朱仔 sunny

p.s.留多幾個關鍵字眼俾大家搵到呢篇野,從而係茫茫網海中搵到我
20081bp013
20081dla05
20081an016
20081cb030
活動工作員

就是這樣
再見......
and
早抖啦

發表時間︰2008-12-14 12:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]