以前我成日都會諗『讀書為乜?』
將來我做野,都唔會用到呢d技能架啦
係咪先?
的確,我都相信呢d可能係大家既心聲
可是今日,我竟然諗通左......
而其中,我比較想講《中文》
聽、說、讀、寫為語文既四大範疇
每一項,都係息息相關
首先係說
應該冇人唔識講野架啦
但其實真係有唔小人識架
講完一樣野,人地都唔明既
咁咪叫唔識講野囉
說話係一個交流訊息既方法
既然目的達唔到,即係功夫未到家啦
咁就應該去檢討下啦
跟住到聽
唔好以為聽唔明人地講野就實係人地錯丫
抓住話語中既重點,成為接收既訊息係聽者的責任
抓不住的,可就會引起誤會
定係你根本就冇留心聽,唔專重人丫?
到寫啦
我而家有野想同人分享
但又怕俾人話,或者怕同人講野
寫出黎囉
寫係網誌到
同意你既,會有正面回應
唔同意既,可能會罵你
不過隔住個螢幕,就冇咁大壓迫感,冇咁怕聽到
甚至可以刪除埋佢
何樂而不為?
最後係讀
人家用心寫一篇文章
並唔係為左俾你去考試
而係人地真係有感而發而寫
你見到"閱讀理解"
點解會有咁多問題架
係咪自己作出黎架?
這都有可能...
只是大多數,文章本身都有相同的意思
才會被選擇為問題
唔好以為讀書係為左升學,為左更高既目標
反過黎睇一睇
其實我地好需要呢d技能
用係唔同既方面...... |