要守護愛情比一切都難, 所以人人都想找到永遠的愛
聽日考maths
今日同cain同yeelok溫書
之後miki出左黎,我想叫佢黎m記一齊架
但係佢怕見到我d fd
因為有一次佢俾我個fd屈,所以怕左
唉......係咪我既錯
係咪因為我冇幫佢澄清,所以佢唔見我d fd呢?
我好想知
亦都想知會唔會有轉機
我真係好想佢同我一齊見下我d 朋友丫
點算好丫><
頭先我竟然唔知佢訓左覺,sd左個sms嘈醒左佢丫
死啦.......
我無咩事都唔打日記
真係有d對唔住大家
又浪費左d網上資源.............
早日,我見自己好似有d問題,於是去左配一份藥
食過以後,很累,很累.....
但好似舒服點
才知真係中招....
家不我留係屋企休息.....連書都冇溫.....唉...........
CountDown 2 left
p.s.1, THX Monica's chocolate
p.s.2, THX Christy's bless
CountDown
4 left
CountDown 6