彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天
2007-09-15

唔經唔覺原來又已經返左2個星期學
唔少的野都慢慢慢慢咁開始習慣了

今日又到星期六了
一個星期
很可以輕鬆一下的一天
真的要好好珍惜
鬆一鬆又要再繼續上路喔

原來我對於很多東西
的堅持 持久度
都係維持o係一個月
今次又衰了
一個月的熱度
衰左1個星期
e家諗緊點樣先開返著堆火

一個星期的結尾
開始又要整理返今個星期發生過的事
同埋自己今個星期所思所想
呢堆野都有夠亂的
整完都仲係有dd亂啦
有d野 又猶疑了

近排心情一般啦
加上又到了洗褲的日子
更加煩到想死
誰害我今早要6點起床了
正xx啦

頭先睇風之聖痕23集
什麼!? 下集大結局了
十分突然的消息
本想是會有5x集的
總覺好像完得很怪很怪十分的怪

約左cur 11點半到吧
之後我就醒起可以帶返雞雞返教會啦
11點開始就狂同雞雞影相留念
kaka~好開心啦!!
今次帶佢返黎沖涼
幫雞雞影左好多相喎

之後11點10先去到天逸~
cur仲未到tim~
去搞8達通
續左一年lu~
唔洗錢的喔!?
真是令人開心的啦

帶左雞雞出黎
o係天逸站仲專登好kai咁同佢影相
結果一來已經比人望住哂
2來就又因為輕鐵站的廣播
令到我更加nor吧!!
"請勿帶動物或禽鳥進入車站範圍及車箱 多謝合作"
跟住有2個小朋友同佢地呀媽講
"咦 有隻雞呀"  "姐姐未要比人捉lor"

出到去成12點半
同cur去荃惠啦
陪佢買返本中史書
唉. 又見到ok多傷心野...
本bio作業我買40...
e家賣10蚊ja~
仲要超新~咩料
咁都算啦!!!
同埋又有一本全新o岩板bio書bk2...
賣25蚊= = 咩料...
文科班的同學
唔好話bio就唔關你地事
我都搵到一本係同你地有關的
focus on skill paper 1....
100%全新冇do過同埋封面超靓包左書o岩板
大家估下幾錢!? 40蚊ja!!!!

跟住patrick黎左~^^"""
3人行喔...好搞笑
2個藍色人 夾住cur一個紅色人XD
去食野...食小巴黎
咩料! 等位等15MINS
1點5先入到去~
1點7先食得野
食完1點10個半字 LU- -
搭的返去
唔想遲主日學吧><
哎呀~未比返錢CUR~
唔緊要啦~佢差我5蚊
扣返呢次的錢 平手吧

上到去主日學
今堂又同宇宙人sit~
(sor~唔係有心話係宇宙人 but唔like打人全名. 又有個宇字 ok順啦)
遲左7 mins到啦
呀luen一直追返同講多次之前要講的野
講完都已經係搭9 lu
再講返今堂要講的野...
講真
主日學的野
聽就聽得入耳ge
不過就似乎永世都唔會記得吧
所以e家問返今堂講邊幾卷書都forget了
還好的了
都叫係為左有d印象吧
好過完全冇聽過印象都冇

崇拜...今日的崇拜其實真係好感恩
係有種好開心的感覺~
一來唔係悶啦
2來講ge野都令我諗返起唔少野
先講返先啦
今日崇拜同jo同billy sit~
其實我ok like同billy玩~
佢都幾唔錯的吧^^
見佢好似都唔多fd成日自己一個
陪多佢玩多d啦~XDD

又講返啦
今日的敬拜哥3首歌我都好LIKE的啦
有2首係之前聽過又好like的了
全地至高是我主 同埋 求你以真理引導我
呢2首歌我每次唱都high爆的!!!
之後又有一首之前未聽過 保惠師
我幾like d歌詞啦><
3首咁鍾意ge詩歌+埋結果就係
差d就感動到想喊= =

至於simone的講道內容
喂 兄弟!!!!
其實類似的內容聽過唔少次啦
不過今次聽
體會都真係唔少的
係手指係手係腳係x腸
各有各唔同的意義吧!

對唔住~我耳朵接收力極其差
即使有多深刻體會都好
o係呢一刻我都係忘記左的!!!
所以就算吧!!!

之後joshua~
SAC再一次的坐滿人了...
108個人返...
令我回想返一年前的約團
整個joshua由1xx人一跌到50人的時候
真的很傷很空虛
不知多想快d多d人返有返1xx人
今日終於等到了
可是真的不太期望太多人
太過焗促了 也很難關顧- -

唱團歌的時候也有不少回憶...
可能沒什麼人會知道
連我自己也遺忘了
這一個團歌的ppt
係我上年12月帶敬拜哥陣整的.
哥次係我第2次都係最後一次o係joshua帶敬拜
見到呢個ppt就會令我諗返起
自己原來曾經帶過敬拜XD
E家的我返教會都OK hea吧
冇咩野要做咁
不過我開始搵到
自己想做d咩同埋應該做d咩了...

分組玩左個game...
痴線的 比我批中左哥d新入的女仔
真係10成9都會入我哥組
突然之間又話連導師22個人了
其實都有夠難搞的- -
1個咁大的組..
得1個導師1個組長o係度...><
一見到組組都咁大個圈
好可怕 最終逼不得意
1分2了...唉...= =

又講一下有感先....
其實我真係第一次處於咁大組度- -
一直都係小組的啦
仲要e家唔止大組
我又係大組之中的大姐姐- -
感覺到點解話細組好= =
我真係接受到穩定的keep住8-10個人就最好了
唔應該再加任何人= =
又講下啦...見住突然之間自己組咁多人
又令我回想去過去
一d好朦矓的記憶
一入joshua哥陣係f2~
導師係龍眼同肥仔 有幾個f3的姐姐
我認得係who不過唔知叫咩名la已經
因為哥陣都係返得超少lor
之後就係到左下學期我開始返多返dd
已經再冇見過龍眼...得返肥仔
後尾hemmy來了
打後好多好多次 都係分拆返做2組啦...
肥仔帶f3 d姐姐 hemmy帶我地班妹妹
通常都係捱持o係5-8個人到啦
到左10月d高form走左又新組的時候
導師仍然係hemmy
不過就係換左組長冇左jo april 姬姬
同埋多左一班哥陣的f2妹妹
之後間中又同返肥仔組combine~
到左4月 f1入組了
之後就一直捱持全女班的狀態到e家了
還很好呀~ 就是人愈來愈多= =

又飛到9x遠了~
講返joshua週會
之後講合而為一
嗯...感覺都係咁樣啦
要努力加油!
哥首歌其實都係一首我好like的歌啦^^

跟住上去開組
人太多情況都真係好terrible~
仲要係因為又有幾個新人wor~
大家又好多都overactive@@
太好動= =
全組人企哂o係桌椅上面的感覺唔錯
好正wa><

之後開完組落教會hea左陣咁啦
快8點的時候就出發去食dinner
小邱最正~食左4種飯xd
食完8點11啦
跟住去影貼紙相
要x行與小邱的約定啦XD
之後10點到都起程回家了
西鐵>706~
都係咁啦....
cur d gag令到我同patrick超無奈/.\ ...

今日的心情都係一般般啦
咩料喎 m痛超難頂- -
除左呢樣都仲係因為有dd野
未放得低屈住屈住吧
但係同時今日都其實發現左一d野啦
嗯 唔知啦!

頭先睇死亡筆記
套野真係好正
好多計= =

之後e家終於打完啦
好~先sleep好吧\= =

刊登時間︰2007-09-16 10:15 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天
2007-09-14

回到平凡的日子嗎

今日是平凡的一天
之中帶一點特別
再有一些精彩

這天都好像沒什麼功課要做
早上的日子還很HEA的說

一早返來還沒上堂
就遇上了柳柳兇恨的眼神- -""

對不起
今個早晨都很沒心機
不想去聽書
一直在等待每一課的完結

那2堂ENG堂
等得我苦了
只好靈魂去漫遊
遊遠去了
又去了不該去的地方
想歪了吧

之後的ECON更如同酷刑!
悶到發呆
腦子更本轉不動
雖然心情不是太差
但腦中就仍充滿了煩人的東西了
什麼也不想做
只想好好的睡個大覺...

捱過4節課
一心歡喜會有開心的MATHS堂
可以輕輕鬆鬆咁
又hea下咁啦黎到去做下maths
又可以rest下sleep下咁
點知落空了
今堂maths堂教新野
d野黎得太快了!!
以我這樣精神狀態
收到的東西有限的啦...
結果還可以
好勉強的跟到不過跟得唔太好...
又唔太識do咁啦

其實e家都習慣了
會好開心ge係
知道大家都有唔少同路人
你唔識時
好多人都唔太明d數
大家都係一齊努力的!

至於隔離哥個就都係佢有佢做ga啦~
唔太need to理佢做緊d咩...
有時仲可以問下maths tim~還不錯
就是...最不希望係
佢地幾個人成日將d難的maths傳來傳去and大聲討論XD

lunchtime
還好的了
不會怎麼說了
一直也是在等吧
回到學校都1時10分了
可憐的小邱>< 久等了

之後食完上課室...
心情又開始有點灰了
不過都沒什麼事啦

第7堂先選SU.
我哥班有近半同學都好拿不定主意
但感謝主
最後廢票都只有3票...
信任有35票  不信任7票.
嗯. 柳柳太緊張 哭了...

我投了信任票
說真的那句 由一開始知道有這個閣
到上星期6知道su第一次present...
我一直一直都唔信任呢個閣
因為真係覺得係人 鬥心 同 團結性 的問題
你話到到今日選哥一刻
如果只係就住呢3方面黎睇
我都覺未太達標lor~
我一定會投不信任.
但係基於我呢個星期一直咁見住
SU的都有努力過 係有所進步的
雖然進步不是很大 
現在水準仍未達我的標準
但我都好同意好相信哥日邱sir哥段說話

我的這一票信任票
可能沒什麼關係吧
但是都想說
這一票
不是因為我信任這個閣現在的能力可以做得好
而是信任佢地
今日未得
他朝都一定會繼續進步
總有一日會達到標準.
我覺得應該去支持佢地
比個機會佢地O係將來去做得更好
嗯. SU 努力啦
講返... 其實個選舉結果都預計到下的啦

完左之後落左去教會hea~
hea左ok耐 做一陣maths咁啦
去到成4點幾!?
就同cur 一 出去買野!?
先去定福玩左好多低能野XD
拯救花花大行動><
之後玩槍同腰帶xd
小邱同道朗黎埋
就出發去buy野食lu
ok好玩吧
buy左ok耐
有開心的 有灰的
past 唔講啦

之後做左一個試驗
原來o係置落跑返scc係快過搭的士 ga@@
回到教會都forget time啦~好似係7點!?
一返到去超攰 跑到索哂氣!!!
仲有就教會都OK多人吧...
其實事實上真係已經有D攰了
加上又再突然之間的灰...
所以. 算吧...
唔想講野- -沉默左好一會

之後都要感謝柳柳吧
但是又補充一句
其實佢講ge野我都冇入到腦
唔太清楚佢up左d咩
不過大慨get到的吧
sd多份書面版本比我啦XD

之後咁上下出去玩左陣BALL~
又係hea多下咁啦...跟住就食野野lu
唔錯wor!!!  ok開心好玩...
跟住又係玩下ball
又入房hea下咁wor= =
好快又話9點半
我地開始分享享
分左成一粒半hr!?有冇呢!?
大家今次佈道會都好有得著吧
thx god><

11點開始清野
成11點半先清完ja><
唉...我破左紀錄
係我第1次o係sch留到咁late
都係我除左helloween哥次
第1次咁夜自己一個都未起程回家
哈,...so terrible~

同邱邱 cur同pat 4人行去市中心啦
行到去搭751
都就係咁啦
好耐未試過搭車真係會hup著左= =
冇計 真係好攰

回到家竟然是剛剛好12點30分呀!!!!
So Great!!!!!!!!!!!!!
第一次咁夜\ /....無奈吧...

e家睇完人日記就打日記了~
later聽朝打pw~

 

刊登時間︰2007-09-15 01:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天
2007-09-13

今日啦
心情確是好返dd啦
回到sch去了
好快快快手的要開locker
一人開2個locker
一開完已經要落去了!!!

首先就又係咩野義工計劃吧
之後係睇片片XD
學生廚房段片片超GAG喎!!!
而上年的學生會
大家都辛苦了
原來咁又一年又到尾聲!

之後就係期待左OK耐的SU present
大家都做得好不錯的啦
雖然事實上與之前幾年的比都係差d啦
不過我覺得
以最近呢一個星期黎睇
我睇得出 大家一直進步緊
都會值得一投的吧!?

問題環節
比想像中冇咁激...
同時亦都係有少數無聊問題
nelnel哥條...
比我禁左唔比問...
佢問ge話就好waste野啦><
因為佢問的
正係問題環節之後邱sir有講的野啦

回到課室的maths堂
得返15mins~
成班好努力叫羊咩咩唔好教書
結果就真好
問題環節, 審問羊咩咩??
佢真係超坦白喎
好多咩野都比我地逼供哂咁!!!
事實上原來讀maths的人有時候
都要用手指慢慢黎
先知道24-19係等於5 XD

跟住的Phy堂好好玩呀~
就黎愛上phy的啦
先又係講返下書咁
之後玩lens咁!!!
超正lor><
好快好快又話2堂lu!

2堂的過後又是2堂XD
econ呀= = 59題mc錯23題XD
之後都...係Hea下咁
成堂又諗左d唔知咩屎野
算吧...........
冇咩心機上堂
期待lunch同放學的我...

之後lunch同yau jo出去了..
去北海度
柳同匡2人都趕趕吧!
回到校吃lunch
食完先醒起自己下年做prefect
即刻刪返helper先@@

之後上班房去了...
先去裝水XD
之後回到507...
真係都好百熱化階段咁啦
大家都在討論Dance的東東
4e的各位真係超快手
加強左o係507室入面的"張力"XD
愈多人part左就代表搵到好野的機會愈少!?
其實女仔都冇咁驚吧...
最尾揀都仲有得1揀4
男仔要驚先仲驚....
最尾3個男一齊跳WOR
OK樣衰@@...

就似足有一個4E班PE堂跳舞分組協會咁
跟住落黎的2堂英文堂
大家都係嘈到死
自問專心聽書的人應該掂好少數!
大家都係討論x討論
不停的在交流最新的消息啦
有邊個仲未搵呀咁啦...
到最後得siu bon一個女仔未有
jam issac 豬康 同 nelson你會揀who啦
佢就揀左issac 不過我揀我可能會揀jam吧

anyway~都未講返~
o係lunchtime一完哥刻
so great! 搞掂了...我終於part到啦^^
近水樓台 唔錯x好好
其實當jimmy同benben一齊問我哥陣
其實我冇所謂 不過我真係要諗下...(仲有得2揀1)
跟住雞泡同kelvin叫我快d揀啦
因為其實大家的最終目的都係哥一個姐
最終揀左jimmy啦^^ 近d~XD gd啦^^
9月13日下午1時46分正式成交^^""

3堂英文堂啦
其實真係好hea過
只不過係做左陣focus on skill
又係講左陣vocab同 正音...
再播下片咁
但係如同過左好多個世紀
呢3堂做ge野太多了
咩料啦~估唔到竟然真係不出28個小時
我哥班已經分好哂dance的組組啦
仲有有成10pair都係2堂eng之間form成咁的啦

eng堂的片片
真的好terrible~
都令我以後唔想食m記薯條同埋
亦都會唔敢用哥d即棄筷子...

之後下去hymnsing!?
救命吧~永遠也當我是新member計的QQ
幸好事前先說聲
太好了~不用再填 form和 試音
之後去左202
咩料 嘈到死好想死
做唔到功課都唔想做功課lor....

突然醒起雞雞了
又突然醒起功課了
先衝上507拎功課同鎖locker
再衝落教會搵返poor的雞雞...
太好了 雞雞都仲識笑
快d拎返佢上202
今日帶佢返家家沖涼吧!!!

之後上到202都係又陪下雞雞
6點到啦~走lu!!!
同jo cur出發去市中心自修室
我估唔到會咁多人wor~
放低d野再同埋朱閃了
去整一整個眼鏡
再去kfc食食啦><
食完..7點8先回到自修室

我今晚做左ok少野ja!
只係做左40題econ mc
然後抄左dd econ的2page note...
之後就又rest一下
又到9點10了吧
回家去了
10點9到回到家了
嗯......

今日帶左雞雞第一次去自修室
同埋第一次去搭751
都唔錯的啦XD

就先打到呢度先~88

刊登時間︰2007-09-14 12:41 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-09-12 10:34 PM  


2007-09-12

這天心情真的好壞
失落的詳情
我會留待qooza才整理吧

現在先來今天的"日記"了
今日. 唔知點講好啦
今朝啦就自己一個去企751返sch喎
因為我要專心努力的溫chem
之後回到學校的日子都係咁樣啦!
一返去就寫左3張生日卡!!!

今日冇maths堂
好灰! 冇得hea
都冇得拎黎溫chem仔啦\= =

結果頭2堂的中文堂
都還ok啦 真係冇咩心上
hea過了就算啦
結論係大家對奪命4式都好多問題XD

之後的2堂chem...
先又係哥個計分的test/quiz了...
嗯...錯唔少吧...特別係part b第2條
formula錯 colour change唔明問咩
唔知咩係diffusion
8分有3分都好好了= =
不過total整卷合格吧!

跟住的PE~
先講換3啦
好爽lor~
第一次Changing rm得21個girls~
又有dd好冷清的感覺
真係有好有唔好咁啦!
不過個感覺幾特別...
今年4e得5個matthew的女仔ja
不過有10個matthew個男仔wor!
mark就有14-16個到啦
luke就有7-9個...
john好似都係得6-7個到ja= =

嗯...一上堂都係講返下呢2年點點點~
又講下dance~又講下科長咁啦
至於今日玩咩好民主的...
為左男同學可以快d學多樣可以去陸運
男女一齊玩鐵餅...
嗯嗯...還是有dd無聊了
臨近lunchtime的時間都係hea
原來的心情有點灰不太好啦
結果lunchtime的時候更加灰...

回到課室好想攰一個
靜一靜睡個覺
唔記得左simone tim~
之後佢上黎搵我我先記得
落去a房食...
其實...我真係超hate食哥d"食送"
都係我最dislike的一堆food~
不過照食吧...還很好
快吃完都真的睡了
謝simone讓我好好的睡了20mins

上到507...4e的大家都好可怕
一上去我就o嘴了
大半班人都乖乖坐在課室
溫緊書做緊功課@@?
我仲以為咩事有老師咁= =
之後我加入其中 溫dict吧
溫唔入腦= = 精神不在狀態!

上eng堂了 dict還不錯的好啦
之後又係講下野
感恩 最dislike的英文堂又過了
可以放學...><

開完locker回到507都o了
比哥種氣氛嚇呆
好鬼死terrible~

之後冇耐去左202
做下hw~
冇mood溫書
so唔溫....
點知就哥陣
落左去hall
7點3 leave sch~
8點4回到家家了...

明天su就present了
努力加油喔!!!
嗯.........................

刊登時間︰2007-09-12 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-09-11 10:29 PM  


2007-09-11

今日都係又早起唔到lu
6點半先起到身身
還是差不多吧
又飛掉了不少的工序

今朝的早會
係mr jie的一席話
其實我真係好想話
唔知真係有冇人知道呢...
其實...mr jie今年
佢做左副校長...

之後上堂lu
maths都係初頭有dd唔識
不過開此燒恆左個腦la!
愈做愈火熱停唔到落黎
追到佢ge教法and
終於仲有dd時間rest一rest!
4E-ers! 大家要一齊努力呀!!!

跟住ge Bio堂...
其實我一直都唔多like讀bio...
係因為科野多野背ge問題吧
不過今日我開始愛上bio了
我超like哥d咩講虫講蟑螂的東東
我覺得好搞笑 不過事實上又有dd怕怕
kaka~bio都係很有趣的一科啦

chin堂一直在說sba
派哥d紙紙了
太好~又唔洗教書
hea呀hea呀hea~
講下工作紙ans又完了XDD

之後係2 eng lesson~
其實我不太愛上eng堂
唔多因為老師的問題
係因為eng的問題
我唔like有咩discussion哥d互動ge東東
結果還不錯~love letter time之後
又係講CEU
再之後係講下哥D terrible的dictation就完了= =

lunch同邱仔柳仔jo女出去buy北海度
then回校eat eat!
eat完上507繼續火熱
努力的maths and maths~
跟住又係maths堂
佢竟然講多左dd就講班務...
呵...呵呵...
搞到我做數做得唔暢快~
一停手下次再做好快有唔識的啦

講班會活動...10月25日
唱K!? 大食會? 打邊爐? BBQ+XXXXXXX?
搞GAG的嗎!?
之後班衫就更加無奈
個人認為不論是 桃紅或是青色
班中都有不少數的同學極度怪K= =
慘...應該唔會個個都唔敢buy的吧!?

之後就係2堂physics
又由今堂的phy堂
我真係愈來愈覺蕉蕉佢今年對我地好了!!!
同埋我都真係愈來愈like phy
因為d野都ok易明同好好玩啦XDD
PHY好正><

Aft sch! go to 202
今日進度慢超多
因為嘈了一點吧
同埋又熱了一點...
定下了study plan~
今日好不捨的
放下了可愛的bio仔仔
同phy仔仔QQ
都放下了頑皮的maths同a-maths兩個雙生仔仔
淨係帶左chem仔仔回家啦
但是現在也沒有溫書

6點半到走吧
確實的又是灰了
唉...真的十分擔心...
我十分的在意喔
為什麼總是這樣的呢?
對不起...

每一樣東西
對於我也有特別意義
我 也不會去做一些
完全沒有意義的事
我做的每一件事
也必是藏有意思的...

就是這樣吧
呵...呵...
可笑的是
我 自己

刊登時間︰2007-09-11 09:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-09-10 10:46 PM  


2007-09-10

這天的title.
應該傷心還是痛心...
到底是怎麼辦
真的不知道
小小的一個title
也再沒有什麼意義吧

開學後第一個能夠早起的早上
不停的在趕抄英文功課
然後來了個靈修
感謝主 心情舒服了點了

回到學校又是新的一天了
早會的時候羊咩咩分享了一首詩歌
對不起 心不在焉的我
什麼也聽不得入耳了

今天的課堂還不錯喔
早上的2堂數學堂
腦部運動還十分充足
這天教書的速度其實都比第一堂慢下來了
我還剛剛可以接受得到的
但是好像還是很多人不能跟得上吧
大家都迷茫了
需得努力加油!!!

接下來的chem堂還可以啦.
真的很不錯
沒怎樣的教書
不過都她都說了很多
我也聽了很多

bio堂還又不錯的
跟chem堂差不多了
只是gag比想像中要多
也比想像之中更爛

放午飯了
先來恭喜茄GP升職
等待邱仔出去吃午飯
北海度太多人了吧
去了OK吃
都是這樣
吃完就回校了

等黎子.
一直的在等吧
接著還是2樓與5樓之間

回到課室 鐘聲響了
中文堂 還是一直很Hea
一個無聊不好玩的遊戲
就到下課的時候了
英文堂 更加是想死
我討論課堂上的討論
可以停止嗎
只想好好的睡一覺而已...
很眼訓...給柳打了一巴
想不到他真的這麼狠心出手的- -

對吧
如果想通了不要放棄的吧
就不要再想那麼多
就不要放棄好啦

下課了
跟諾希可笑的去找郭sir
卻可笑的說不用找他了...

聽說學校對面的大廈有人跳樓
死了 有血 學校正門鎖了
到底是什麼一回事了
跳樓 生命就是這樣的嗎
不知怎樣的感覺

下去202室做功課 溫習
少有的勤力
我發現有心的話
3個鐘足以完成很多的工作了
要繼續努力加油吧

不過202室 也許
有點兒嘈吵
相比起來
我比較喜歡星期五的那一個202室

不幹就沒所謂
決定幹了
那麼就要盡心竭力
幹到底

事實上 今天的心情
莫名其妙的亂吧
有點兒矛盾
不知道自己到底想什麼

其實我有點討厭自己
何解經常也是這樣
到底那一個時候是真的
那一個時候是假的
扮來扮去已經什麼也分不清了

看到一一的日記
其實真的感覺到了
從前也明白
這是什麼的一回事吧

在眾多的選項之中
人都會作出抉擇
選取最有價值
最值得 最好的那一項
可是之後剩下來的呢
又會是機會成本嗎
不一定 可能就如機會成本都不如
甚至乎 更有人告訴你
那 只是一件free good...
一件沒有存在價值 多餘的free good

剛才打日記的時候
本來已不是開心
更因為呀爸
十分的氣憤
他走過來問我在幹什麼
要是我平日一定會立刻把打日記的視窗縮小
可是今天卻不想了
不理會他照打
我答他我在打日記
第一次見人知道我在打日記
仍這樣專心的留意我打的每一個字
細心的觀看我日記的內容
沒想到會這樣
很想很想的 盡情的...
可是 還是算吧
什麼也忍了 這次忍了也不會死吧
我真的不想每次打日記也如同跟外界隔絕
可是我不想有人這樣看著我

對不起
心情不太平靜
又打了一堆東東了
就先這樣了
另開

刊登時間︰2007-09-10 10:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天
2007-09-09

一天...

今日6點10到起左身啦
朝早ge時間唔知點解
過得好慢好慢...

一朝早
用左半hr去靈修
好耐未試過用心去靈修啦= =

之後又用左成半hr去睇返人家的xanga
再用2hr去打返尋日星期6的日記
打打下開始有dd灰...
都沒什麼大事吧

過左唔知幾耐先到左10點半
hea得ok辛苦~
咁做功課啦!!!做做下做到訓著!!!
估唔到 我係寫寫下週記
咁都會訓得到
就由11點到一直訓到1點

1點食lunch~之後tang左o係sofa~
又訓下咁又睇下tv咁啦
就係咁又到4點lu!!!
去玩電腦!!!
玩到成6點都未願開工做hw
我仲差what's up同news呀!!!
不過真係好唔想做咁啦

一直咁拖又一直咁玩
去到9點半先開下工咁
e家仲差個news啦!!!
要快d做完~我好sleepy

唉..失敗了
本來我想今日
去prepare好physics同bio的....
懶惰 愛hea
令到我計劃失敗...

今日諗諗下
又諗左d野
結果係我又衰仔左= =

有dd灰吧...
還可以...
但明天會如何
我不知道...

為何為何...
一切的要求都只是十分簡單
卻永遠也是得不到

世界上
真的什麼也要說嗎
說了出來
也就再沒有意思了

無野無野還是無野...


羽毛
一直在半空中
跟隨著風的帶領
乖乖的 順利的
漸漸往終點進發

有些時候
羽毛想得到想要的自由
想依靠自己的力量
去到自己所屬的地方
離棄了風
就變得軟弱
在空中起伏不定

羽毛在旅程中
一次又一次的離棄了風
掉在地上
弄污了潔白的身軀
卻又一次一次的
被風拯救
再次回到廣大的空中

這一次
羽毛還掉進河裡去...
它 並沒有沉下去
可是卻隨著河水
慢慢的回到起點那裡去

羽毛一直以來的旅程
都會是徒然的嗎
一直的努力
跌倒 再 起來
還是回到最初的起點
這樣的旅程
有意思嗎

在地上的羽毛
只要不放棄自己
很快就會得到風的拯救
重新回到本來應該存在的空中世界

可是
在水上的羽毛
因為自己的執著
不得隨便逃脫

羽毛
本來是很輕很輕的
風很容易
就可把它從水面帶回空中

羽毛的執著
使羽毛變得沉重
愈是執著愈是沉重
愈是沉重與水面接觸愈多
自然張力也愈大
愈難離開

風一直在等著羽毛的歸去
羽毛很想回到風的懷抱
卻不懂得怎樣使自己變輕
只有一直的等待著
等待人的來臨
把它救離水面去

但是
誰會去了解
又有誰會去在意
這條幼小羽毛

從來
也沒有人會主動去留意
羽毛所想的東西
羽毛的動靜和去向
誰會願意去幫助這一條羽毛

假若你看到這條在水面上漂浮的羽毛
你會選擇袖手旁觀
還是協助它回到原來所屬的天際呢

羽毛一直也在等...

羽毛輪廁...

刊登時間︰2007-09-10 10:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]